پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۳۰ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا با اشاره به توجه ویژه امام خامنه‌ای در بیانیه اخیر، گفت: جوانان هستند که بایستی کشورمان و جهان اسلام را از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب برسانند.

محمدحسن قدیری‌ابیانه در گفتگو با خبرنگار فارس در یزد، در خصوص بیانیه مهم و راهبردی امام خامنه‌ای در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ورود جمهوری اسلامی به فصل جدیدی از حیات خود، گفت: بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در پایان چهل‌ساله اول انقلاب و در آغاز چهل‌ساله دوم انقلاب صادر شده است؛ لذا هم به تبیین وضعیت چهل سال گذشته اعم از تحریم‌ها، تهدیدها و دستاوردهای چهل‌ساله پرداخته شده و همچنین چراغ راهنمای عمل برای چهل سال آینده قلمداد می‌شود و چالش‌ها، اهداف و راهکارهای عبور از موانع در این پیام موردتوجه خاص قرار گرفته است.

وی افزود: هرچند مخاطب این پیام همه مردم هستند؛ اما جوانان هستند که مخاطب خاص این پیام قرار گرفته‌اند؛ چراکه این جوانان هستند که با عمر طبیعی چهل سال آینده را خواهند دید و در حقیقت جوانان هستند که بایستی کشورمان و حتی جهان اسلام را از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب برای آینده برسانند.

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا با بیان اینکه البته افراد مسن نیز در طی کردن بخشی از این زمان مؤثر هستند، اظهار داشت: در واقع افراد مسن‌تر به‌طور معمول پایان چهل‌ساله دوم انقلاب را نمی‌بینند؛ ضمن اینکه چشم‌انداز پنجاه‌ساله کشورمان نیز تدوین شده است و در حقیقت تحقق اهداف چهل‌ساله دوم انقلاب و چشم‌انداز پنجاه‌ساله با افرادی است که امروزه دوره جوانی خود را طی می‌کنند.

قدیری‌ابیانه تأکید کرد: در حقیقت آینده‌سازان ایران جوانانی هستند که در حال ساختن امروز ایران بوده و بایستی خود را برای به دوش کشیدن بار رسالت این حرکت عظیم و سرنوشت‌ساز مجهز و آماده سازند.

وی با اشاره به اینکه این پیام ارزشمند و راهبردی از اهمیت تاریخی برخوردار است، تصریح کرد: آیندگان نیز مکرر این پیام را به‌عنوان یک متن تاریخ‌ساز مورد توجه قرار خواهند داد و به آن استناد خواهند کرد.

وی با تأکید بر اینکه تدوین چنین متن جامع و کامل و سرشار از واقع‌بینی و آرمان‌‌گرایی دست‌یافتنی جز از عهده رهبری برنمی‌آید، خاطرنشان کرد: در واقع باید به داشتن چنین رهبری افتخار کرد و بدانیم که برای انقلاب اسلامی توقف معنا ندارد و ملت ایران همواره بایستی در حال حرکت و صعود به قله‌های معنویت و پیشرفت باشد.

قدیری‌ابیانه با بیان اینکه مطمئناً دوستان غیرایرانی و دشمنان خارجی کشورمان به‌دقت این متن را مطالعه خواهند کرد، اذعان کرد: در حقیقت دشمنان برای خنثی‌سازی این پیام راهبردی تلاش خواهند کرد؛ چراکه تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب جهان اسلام را به قطب بزرگ اسلامی تبدیل خواهد کرد و استکبار کنونی خود نیز افول خود را مشاهده خواهد نمود و چهل سال آینده فلسطین از نهر تا بحر آزاد خواهد گردید.

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا در پایان اضافه کرد: در چهل سال آینده حکومت‌های دست‌نشانده به‌ویژه در کشورهای اسلامی توسط مردم کشور خودشان خنثی و سرنگون خواهند شد و وحدت جهان اسلام و شکل‌گیری تمدن بزرگ اسلامی، پررنگ‌تر و با‌صلابت‌تر راه خویش را دنبال خواهد کرد تا به یاری خداوند متعال و با تلاش ملت مسلمان با زمینه‌سازی ظهور بتوانیم شاهد حضور حضرت حجت (عج) نیز باشیم.

mefda.ir/d/2019/02/18/4/302772.jpg

farsnews.com/news/13971128000347

۹۷/۱۱/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">