پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۷، ۰۸:۵۸ ب.ظ

۰

تربت حیدریه- ایرنا- بیانیه مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در آغاز دهه پنجم انقلاب با عنوان گام دوم انقلاب را ترسیم 40 ساله آینده انقلاب خواند و گفت: درک صحیح این بیانیه مسیر انقلاب را هموار می کند.

به گزارش ایرنا، محمدحسن قدیری ابیانه روز پنجشنبه در نشست علمی، پژوهشی طلاب و روحانیان تربت حیدریه افزود: بیانیه گام دوم انقلاب، حرکتی نو در مسیر ملت و مسئولان نظام بود که با بررسی گذشته، حال و آینده و نیز تمام واقعیتها اعم از چالشها، فرصتها، تهدیدها، کم کاریها و نقاط قوت و ضعف وضع موجود به درستی از سوی رهبری ارائه شد.
وی ادامه داد: برای فهم این پیام مهم رهبری در گام دوم انقلاب باید به این درک برسیم که امروز جمهوری اسلامی ایران از 40 سال گذشته اش قوی تر و مقتدرتر است و به همان میزان دشمنان این نظام نیز ضعیف تر شده اند.
مقام معظم رهبری روز 22 بهمن ماه امسال به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ورود جمهوری اسلامی به فصل جدیدی از زندگی در بیانیه‌ای مهم و راهبردی به تبیین ویژگیهای مسیر پر افتخار پیموده شده در 40 سال گذشته و برکات خیره ‌کننده انقلاب اسلامی در رساندن ایران عزیز به جایگاه شایسته ملت پرداختند و با تأکید بر امید واقع‌بینانه به آینده و نقش بی‌بدیل جوانان در برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمانها، خطاب به جوانان و آینده‌سازان ایران مقتدر، الزامات این جهاد بزرگ را در هفت سرفصل اساسی بیان کردند.
این دیپلمات سابق جمهوری اسلامی ایران گفت: اکنون 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران گذشته است و با وجود فشارهای اقتصادی، تحریمها و فتنه های داخلی و خارجی که توسط جبهه استکبار علیه این نظام طراحی و اجرا می شود مردم ایران جشن 40 سالگی نظام سیاسی خود را با نشاط و نیز با شکوهتر از همیشه برگزار کردند.
قدیری ابیانه به مشکلات پیش روی جامعه در حوزه های مختلف اشاره کرد و افزود: امروز اگر نتوانیم واقعیتها را به صورت صحیح شناسایی کنیم به طور قطع نخواهیم توانست برای حل آنها راهکار ارائه دهیم و لذا شناخت درست وضعیت موجود و مشکلات مسیر، بسیار حائز اهمیت است.
مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
www.irna.ir/rkhorasan/fa/News/83217506

۹۷/۱۲/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">