پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۳۴ ب.ظ

۰

محمد حسن قدیری ابیانه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار کرد: مخاطب این بیانیه مهم رهبری علاوه بر جوانان همه آحاد مردم اند جرا که معظم له ضمن تبیین وضعیت چهل سال گذشته، نقاط قوت و ضعف، چالش‌ها و توطئه‌های دشمنان، وضعیت حال و اینده کشور و جهان اسلام را نیز تحلیل و ارزیابی کردند.

وی تصریح کرد: در این بیانه راهبردی چالش‌ها و راهکار‌های پیش رو گفته شد و در حقیقت این جوانان هستند که اگر عمر طبیعی داشته باشند می‌توانند این چهل را بسازند و وارد چهل سال سوم انقلاب شوند.

قدیری بیان کرد: امید آینده و نیروی اصلی انقلاب و کشور در حقیقت جوانان هستند، جوانانی که امروز و آینده را می‌سازند و جالب اینکه آنچه که در ابن بیانیه آمده خطاب به همه جوانان نه فقط تحصیلکرده‌ها بلکه همه جوانان در هر سطحی که قرار دارند است.

قدیری ابیانه با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب شخصا توسط رهبری تدوین شده افزود: رهبر معظم انقلاب برای این بیانیه خیلی وقت گذاشتند که بسیار دقیق گذشته، حال و آینده مورد ارزیابی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بیانیه رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب، چراغ راهنمای کشور در چهل سال آینده است از مراکز علمی و پژوهشی خواست تا با برنامه ریزی دقیق چشم انداز این بیانیه راهبردی را تدوین کنند.

قدیری ابیانه با تاکید بر اینکه همه باید این بیانیه را دقیق بخوانند، خاطر نشان کرد: چنانچه به این بیانیه در حوزه‌های مختلف برنامه ریزی و عمل شود موفقیت حاصل می‌شود، اما اگر مانند بسیاری از مطالبات در حد شعار و همایش و گفتمان باقی بماند پیشرفتی واصل نخواهد شد.

وی عملیاتی شدن این بیانیه را مستلزم برنامه ریزی مدت دار عنوان کرد و گفت: برای هر بخشی در حوزه‌های مختلف باید یک برنامه ۵ ساله تدوین و اجرایی شود و در پایان هر پنج سال بررسی شود که تا چه میزان در این حوزه موفق بودیم.

قدیری اظهار داشت: اینگونه هم نیست که، چون این بیانیه هست دیگر نیازی به مطالعه بیشتر نداریم بلکه رهبری از آحاد مختلف جامعه خواستند در مورد این بیانیه بررسی شود و نخبگان و صاحب نظران نظرات خود را ارایه کنند چراکه پیشرفت کشور به تلاش همه بستگی دارد و تنها مدیران نیستند بلکه کارگر، کشاورز، اصناف و همه اقشار مختلف حتی در سبک زتدگی با اقدام خود در عملیاتی شدن گام دوم انقلاب نقش بسزایی دارتد.

قدیری ابیانه درپایان در رابطه با چشم انداز 50 ساله گفت: امروز اگر کاملترین چشم انداز را طراحی و تدوین کرده باشیم باید در طول زمان از آن بازخوردگیری کنیم چرا که این مسیر حتما نیاز به اصلاح و بازنگری‌ها خواهد داشت.

منبع: بسیج نیوز

https://khabarban.com/a/22874589

۹۷/۱۲/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">