پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۷، ۰۷:۴۵ ب.ظ

۰

نسل اول و دوم انقلاب باید با هم کار کنند.

سه شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۷، ۰۷:۴۵ ب.ظ

فصل اقتصاد - یک کارشناس مسائل راهبردی گفت: نسل اول انقلاب نباید خود را کنار بکشد تا نسل دوم فعال شود بلکه این دو نسل باید با هم کار کنند تا کشور را به سمت جلو حرکت دهند.

محمد حسن قدیری ابیانه در برنامه «رهیافت» رادیو اقتصاد با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب و نقش جوانان در آینده کشور در دهه پنجم انقلاب افزود: نسل اولی ها در زمان پیروزی انقلاب اسلامی خود جوان بودند و مسئولیت های مهمی را هم بر عهده گرفتندو در عرصه های مختلف ایفای نقش کردند.

وی همچنین اظهارداشت: جوانان نباید بنشینند تا با آنان میدان داده شود بلکه باید خود میدان را در دست گیرند.

این کارشناس مسائل راهبردی گفت: اینکه نسل جوان جامعه فکر کند باید کارمند دولت یا مدیر دولتی شود تا بتوانند کاری برای جامعه انجام دهد این نوع طرز فکر غلط است.

وی در ادامه افزو: هرکسی در هر کجا و هر موقعیتی می تواند برای مملکت مفید فایده باشد.

قدیری ابیانه تصریح کرد: مسئولیت جای تجربه اندوزی نیست بلکه جای تجربه پس دادن است یعنی کسی بخواهد تصمیمی اتخاذ کند باید کسی باشد که بتواند بهترین تصمیم را اتخاذ کند حالا جوان باشد چه بهتر!.

وی گفت: کسانی هم که اکنون مسئولیت دارند با ید از توان جوانان در عرصه های مختلف استفاده و همینطور تجربیات خود را به آنان منتقل کنند تا این نسل بتواند در آینده مسئولیت ها را در عرصه ها ی مختلف کشور برعهده گیرند.

این کارشناس مسائل راهبردی افزود: کسی که جوان نیست نباید کنار گذاشته شود بلکه مملکت برای پیشرفت همه جانبه به این احتیاج دارد که همه آحاد جامعه پای کار باشند و در مسیر پیشرو نقش آفرینی کنند.

fasleqtesad.ir/Fa/News/327998

۹۷/۱۲/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">