پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۸، ۰۹:۵۷ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: رونق تولید در حقیقت تحقق بخشیدن شعار سال گذشته مبنی بر حمایت از تولید ملی است.

محمد حسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۸ به عنوان رونق تولید و ظرفیت های کشور برای تحقق این امر مهم اظهار کرد: رونق تولید در حقیقت تحقق بخشیدن و استمرار شعار سال گذشته مبنی بر حمایت از تولید ملی است.

وی در ادامه بیان کرد: دستگاههای حکومتی مثل دولت و مجلس از جهت حمایت مالی باید در رونق تولید تلاش کنند ولی اگر مردم خرید کالای خارجی را به کالای داخلی ترجیح دهند همه این سرمایه گذاری‌های با شکست مواجه می‌شوند؛ بنابراین ترجیح کالای ایرانی بر کالاهای خارجی لازمه رونق تولید ملی است. 

 

سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک ادامه داد: وسعت ایران از مجموع وسعت کشورهایی همچون انگلستان، فرانسه، آلمان، ایتالیا و اسپانیا بزرگ‌تر است؛ از سوی دیگر تنوع آب و هوایی ایران، داشتن مرزهای آبی شمال و جنوب، جمعیت ۸۲ میلیونی و ذخایر عظیم نفت و گاز و معادن گسترده، همگی از زمینه‌های مهم پیشرفت همه جانبه در کشورمان هستند.

 

قدیری ابیانه مطرح کرد: با اینکه ما در سال جدید با فاجعه سیل مواجه شدیم ولی تاکنون حدود ۹۰ میلیارد متر مکعب، باران در ایران باریده است.

 

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری برای جبران خسارت ناشی از سیل گفت: این گونه سرمایه‌گذاری‌ها موجب ایجاد اشتغال بیشتر در کشور خواهد شد هرچند سیل خسارتی به مردم، شهرها و خانه ها زده است اما این خسارت ها به زودی در صورت تحقق رونق تولید برطرف خواهد شد.

 

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان تصریح کرد: فرهنگ کار در کشور ما باید ترویج شود، درواقع فرهنگ رعایت الگوهای مصرف و پرهیز از اسراف در جهت تولید داخلی موثر است.

تاریخ انتشار۱۸ فروردین ۱۳۹۸

۹۸/۰۱/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">