پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۵۲ ب.ظ

۰

قدیری‌ابیانه کارشناس مسائل راهبردی پیشنهاد تنظیم شکایت‌های جداگانه از سوی سیل‌زدگان، دولت و هلال احمر، اتباع ایرانی مقیم آمریکا و صلیب سرخ‌ کشورهای دیگر علیه اقدام واشنگتن در جلوگیری از کمک‌های بین‌المللی به سیل‌زدگان کشورمان را داد.

محمدحسن قدیری‌ابیانه کارشناس مسائل راهبردی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلوگیری دولت آمریکا از انتقال کمک‌های انسان‌دوستانه بین‌المللی سیل‌زدگان کشورمان به بهانه تحریم‌ها گفت: آمریکا حتی حکم دیوان لاهه را هم زیر پا گذاشته است.

وی اضافه کرد: مناسب است که ما در کشور یک موج علیه ممانعت عملی آمریکا از رسیدن کمک‌های جهانی به سیل‌زدگان راه بیندازیم. از جمله دولت و هلال احمر می‌تواند به دادگاه لاهه شکایت کنند و خواستار محکومیت اقدام آمریکا شوند.

قدیری‌ابیانه گفت: همچنین می‌توان شکایتی را به امضای قربانیان سیل اخیر اعم از بازماندگان کشته شدگان و سایر آسیب‌دیدگان به دادگاه‌های ایران و نیز مجامع حقوق بشری جهانی ارسال کرد.

وی ادامه داد: در این راستا می‌توان سازمان‌های صلیب سرخ سایر کشورها را نیز تشویق کرد که علیه اقدام ضد بشری آمریکا در ممانعت از ارسال کمک‌ها به سیل‌زدگان ایرانی شکایت کنند به علاوه می‌توان از ایرانیان مقیم آمریکا به‌ویژه آن دسته که اصالتاً اهل استان‌های سیل‌زده کشور هستند خواست که در خود دادگاه‌های آمریکا علیه مسئولان این کشور اقامه دعوا کنند.

این کارشناس مسائل راهبردی تصریح کرد: هر چند ممکن است این کار از نظر حقوقی و قضایی به نتیجه نرسد، اما از نظر تبلیغاتی مفید خواهد بود و موجب محکومیت اقدام ضد انسانی آمریکا در افکار عمومی خواهد شد.

farsnews.com/news/13980119000457

۹۸/۰۱/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">