پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۱، ۰۹:۳۱ ق.ظ

۰

کارشناس مسائل استراتژیک: تمام جو سازی‌ها علیه سفر رییس جمهور به نیویورک نتیجه عکس خواهد داشت

قدیری ابیانه کارشناس مسایل استراتژیک در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار سایت un.president گفت : تمام جو سازی‌هایی که علیه سفر رییس جمهور به نیویورک صورت می گیرد، برعکس خواسته دشمن باعث جلب توجه بیش‌تر افکار عمومی نسبت به رییس جمهوری اسلامی ایران می شود و دکتر احمدی نژاد باید از این فرصت نهایت استفاده را داشته باشد.

 محمد حسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با اشاره به هجمه رسانه های غربی در آستانه سفر رییس جمهور به نیویورک گفت: نحوه عملکرد دکتر احمدی نژاد خوشبختانه به گونه‌ای بوده است که توجه رسانه‌های جهان را به خود جلب کرده و این موضوع سانسور اظهارات و مواضع ایشان را سخت می کند، لذا آنها تلاش دارند به هر نحوی دست به تخریب و فضاسازی علیه کشور و شخص رییس جمهور بزنند.

کارشناس مسایل استراتژیک تاکید کرد: سال گذشته در حالی که رسانه های غربی و همسو با آنها برای عدم مصاحبه با رییس جمهور هماهنگ شده بودند، اما هنگام حضور دکتر احمدی نژاد در نیویورک رقابت جالبی برای مصاحبه با ایشان شکل گرفته بود و همه در نوبت مصاحبه بودند چرا که مواضع رییس جمهور مورد توجه مخاطبین آنها قرار داشت.

وی پیرامون سفر رییس جمهور به نیویورک و مواضع ایران در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: در حالی که غرب توهین به مقدسات اسلامی را آزادی بیان می داند تحقیق درباره هلوکاست در این کشورها ممنوع است و شامل آزادی بیان نمی شود که این نوع تناقضات آشکار در رفتار غرب، باید از سوی رییس جمهور مطرح شود.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا ادامه داد: دکتر احمدی نژاد باید اعلام کنند که توقع بی تفاوتی از مسلمانان در برابر این توهین‌ها بی‌ جا است و مطرح کنند که صهیونیست‌ها پشت صحنه توهین به مقدسات قرار دارند و دست‌های پشت پرده توهین به پیامبر اکرم را افشا کنند.

وی با بیان اینکه در اسلام همه پیامبران الهی جایگاه والایی دارند، تصریح کرد: قرآن برای همه پیامبران جایگاه والایی تعریف کرده و مسلمانان معتقد به احترام به سایر ادیان هستند و نام‌های مریم، موسی، عیسی، ابراهیم از نام‌های رایج بین ملسمانان است.

قدیری ابیانه تاکید کرد: رییس جمهور اعلام کنند که مسلمانان خواستار همکاری بین جوامع اسلامی، مسیحی و یهودی هستند زیرا هر سه دین را الهی و در امتداد یکدیگر می دانند.

وی دیگر موضوع قابل طرح در مجمع عمومی سازمان ملل را موضع هسته‌ای عنوان کرد و گفت: هیچ کشوری حق برخورداری از سلاح هسته‌ای ندارد و تاکید بر شعار انرژی هسته‌ای برای همه و سلاح هسته‌ای برای هیچ کس باید صورت گیرد.

این کارشناس مسایل استراتژیک با اشاره به تهدید بکارگیری از سلاح هسته‌ای از سوی برخی کشورها در مورد ایران، ادامه داد: چطور برخی کشورها به خود اجازه می‌دهند میلیونها انسان را به کشتن تهدید کنند در حالی که هنوز نسلهای اخیر در هیروشیما و ناکازاکی ژاپن از تاثیرات بمب هسته‌ای آمریکا در رنج و سختی هستند.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: ایران هیچ تهدید نظامی علیه رژیم اشغالگر قدس نکرده است ولی شاهد جنجال رسانه‌های غربی ضد ایران بودیم، این سوال باید در سازمان ملل مطرح شود که چطور رسانه‌های آنها در برابر تهدید مردم بی دفاع ایران آن هم با سلاح هسته‌ای سکوت می کنند.

قدیری ابیانه با بیان اینکه در حالی از ایران می خواهند که فراتر از پیمان ان پی تی عمل کند که حتی رژیم صهیونیستی را دعوت به امضای این قرارداد هم نمی کنند، گفت: رژیم صهیونیستی نه تنها عضو ان پی تی نیست بلکه از سوی برخی اعضا مورد حمایت است تا به انواع سلاح‌های هسته‌ای مجهز شود و تجهیزات استفاده از سلاح‌های هسته ای مانند زیردریایی هسته‌ای در اختیار آن قرار می‌دهند.

وی تاکید کرد: صهیونیست‌ها با اشغال یک کشور به نام فلسطین و جنایات ضد بشری آن را از نقشه حذف کرده اند و با توسل به اقدامات تروریستی در منطقه، مرتبا مرتکب جنایت می‌شوند .

کارشناس مسایل استراتژیک گفت: فلسطین به عنوان یک کشور مستقل باید به نقشه جهان بازگردد و همه مردم این کشور اعم از مسلمان، مسیحی و یهودی حق تعیین سرنوشت خود را دارند و نباید هزینه جنایاتی که به هیتلر نسبت داده می‌شود را عده ای مردم بی گناه پرداخت کنند.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا تصریح کرد: رییس جمهور به گزارش سازمان سیا اشاره کنند که در آن آمده است تا سال 2025 اسرائیلی وجود نخواهد داشت.

قدیری ابیانه با اشاره به لزوم توجه به شرایط سوریه تصریح کرد: باید در سازمان ملل، بحران سوریه و نقش برخی کشورها که مدعی آزادی در سوریه هستند، در حالی که خودشان حتی پارلمان ندارند و یا به صورت دیکتاتوری حکومت می کنند و دست به هر جنایتی می‌زنند، مطرح شود.

۹۱/۰۶/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">