پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۱:۵۰ ب.ظ

۰

محمدحسن قدیری‌ابیانه در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاست‌ خارجی گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، درباره فشارهای رسانه‌ای و روانی دولت آمریکا برای ایجاد التهاب جنگ در ایران، اظهار کرد: «ناو آمریکایی که در حال ورود به خلیج‌فارس است، ۱۰۰ هزار تُن وزن دارد، ولی مقامات کاخ سفید فکر می‌کنند با ورود این ناو می‌توانند مردم ایران را بترسانند».

وی این کار آمریکا را جنگ روانی دانست و افزود: «آمریکا می‌داند که ناوهای آنها هدف خوبی برای موشک‌های ایران در منطقه است».

کارشناس ارشد مسائل بین‌الملل با اشاره به اینکه موشک‌های ایران می‌توانند در هر نقطه از خلیج‌فارس آنها را مورد هدف قرار دهند، خاطرنشان کرد: «در سال ۲۰۰۰ میلادی ارتش آمریکا جنگ ایران و آمریکا را با هزینه ۲۰۰ میلیون دلار شبیه‌سازی کرد و دو ژنرال آمریکایی فرماندهی دو طرف جنگ را برعهده گرفتند  که در آن ۱۶ ناوشکن آمریکایی و ناوهواپیمابر آمریکا غرق و طبق برآورد خودشان ۲۲ هزار نفر از سربازان آنها کشته شدند».

وی ادامه داد: «در این جنگ شبیه‌سازی شده تمام پایگاه‌های نظامی آنها مورد هدف نیروهای ایرانی قرار گرفت؛ بدانید قطعاً در حال حاضر آمریکا نمی‌خواهد، چنین هزینه‌ای را متحمل شود».

قدیری ابیانه با بیان اینکه این شبیه سازی توسط آمریکایی‌ها تکرار می‌شود، عنوان کرد: «در مانوری دیگر این فرض جنگی را این گونه در نظر گرفتند که ایران توان موشکی ندارد و به این ترتیب آنها در جنگ شبیه‌سازی شده پیروز شدند».

وی دلیل آمریکایی‌ها برای تلاش در راستای از بین بردن یا محدود کردن توان موشکی ایران را نتیجه این شبیه‌سازی جنگی دانست و افزود: «اگر ایران توانایی استفاده و تولید انواع موشک را نداشته باشد، در جنگ شکست می‌خورد».

سفیر اسبق ایران در مکزیک با تأکید بر اینکه نیروهای رزمنده ایران آماده جان‌فشانی برای مقابله با آمریکا هستند، ادامه داد: «قایق‌های تندروی ایران وحشتی از نزدیکی به ناوهای آمریکا ندارند و آنها درصدد هستند که اعتقاد و ایمان را از نیروهای ایرانی بگیرند».

وی تصریح کرد: «علت اینکه حزب‌الله لبنان، مقاومت فلسطین و نیروهای رزمنده یمنی با وجود سلاح‌های محدود توانستند در مقابل اسرائیل و عربستان تا دندان مسلح مقاومت کنند، همین روحیه شهادت‌طلبی است».

قدیری ابیانه تأکید کرد: «آمریکایی‌ها تنها با گرفتن ایمان و شجاعت رزمندگان ایرانی می‌توانند آمادگی مقابله را بگیرند و به همین علت سرمایه‌گذاری زیادی برای رسانه‌های فارسی‌زبان و رواج سند استعماری ۲۰۳۰ کرده‌اند تا روحیه انقلابی را از ایرانی‌ها بگیرند و قدرت مقاومت ما را از بین ببرند».

ana.ir/i/380604

۹۸/۰۲/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">