پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۱، ۰۹:۱۳ ب.ظ

۱

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسایل سیاسی با تاکید بر ضرورت جمع‌آوری پایگاه‌های نظامی آمریکا از کشورهای منطقه گفت: باید پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه جمع‌آوری شود و مطمئنا دولت عربستان که دست‌نشانده دنیای استکبار است با این امر مخالفت می‌کند و باید از مردم این کشور کمک بگیریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش محمدحسن قدیری ابیانه در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه آبپخش اظهار داشت: توهین به مقدسات اسلامی و شخصیت والای پیامبر اکرم (ص) توسط صهیونیسم با حمایت غرب را به همه مسلمین تسلیت و هفته گرامیداشت دفاع مقدس را به تمامی امت مسلمان ایران اسلامی تبریک می‌گویم.

سفیر سابق ایران در کشور مکزیک خاطر نشان کرد: خداوند برای هدایت بشر که اشرف مخلوقات است قرآن را نازل کرده و آن را در اختیار همگان قرار داده، ولی همه از اعجاز آن باخبر نیستند و آن را درک نکرده‌اند.

قدیری ابیانه بیان داشت: قرآن سبب شناخت حقانیت می‌شود و دنیای استکبار و مستکبران با آگاهی از اعجاز قرآن کریم که سبب شناخت حقانیت می‌شود و با آگاهی از این مهم نمی‌خواهند قرآن خوانده شود و همواره شاهد آن هستیم که غرب با بهره‌گیری از راهکارهای مختلف برای فاصله بین مردم و قرآن تلاش می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه قرآن حق مطلق است و باید هر کلمه آن را با دقت بخوانیم اضافه کرد: خداوند با قرآن انسان را هدایت کرده و ما باید قرآن را با دقت بخوانیم و به دستورات آن عمل کنیم.

این کارشناس مسائل بین‌الملل اذعان داشت: اهانت‌کنندگان به قرآن هراس از آن دارند که با خواندن قرآن مردم تحت تاثیر قرآن قرار بگیرند و جذب آن شوند.

قدیری ابیانه گفت: در دوره‌ای که بنده به‌ عنوان سفیر ایران در کشور مکزیک فعالیت داشتم بیش از 300 نفر با سخنرانی و بیان احادیث مسلمان شده‌اند و حتی اساتیدی که با مواضع ضد اسلامی در آن جلسه حاضر شده‌ بودند، در پایان شهادتین را قرائت کرده و مسلمان می‌شدند.

وی با اشاره به خرافات وارد شده در دین مسیحیت عنوان کرد: مسیحیت تعقل را مانع دین‌مداری می‌داند و این در حالی است که دین مبین اسلام همواره مردم را به تعقل و تفکر در دین دعوت کرده و یک ساعت تعقل را معادل 70 سال عبادت اعلام کرده است.

سفیر سابق ایران در کشور مکزیک ادامه داد: آمریکایی‌ها اقدام توهین آمیز به اسلام را به معنای آزادی بیان مطرح می کنند و حال سخن ما این است چه دلیلی دارد کشوری که مدعی آزادی اهانت به اسلام است در کشورهای اسلامی و سرزمین وحی پایگاه‌های نظامی داشته باشد.

قدیری‌ابیانه با تاکید بر ضرورت جمع‌آوری پایگاه‌های نظامی آمریکا از کشورهای اسلامی ابراز داشت: باید پایگاه‌های نظامی آمریکا در جهان اسلام جمع‌آوری شود و مطمئنا دولت عربستان که دست‌نشانده آمریکا و دنیای استکبار است با این امر مخالفت می‌کند و باید مردم این کشور در این رابطه بسیج شوند.

وی متذکر شد: چرا کشوری که محل ولادت، بعثت و وفات پیامبر اکرم (ص) است و مرقد مطهر پیامبر (ص) در آن قرار دارد باید آل سعود نامیده شود، بلکه باید این کشور آل محمد (ص) نامیده شود.

این فعال سیاسی اذعان داشت: استکبار می‌خواهند نور خدا را در زمین خاموش کنند اما غافل از آن هستند که خدا حافظ نور خود است و هر اقدامی که علیه مقدسات اسلام انجام دهند سبب اتحاد بیشتر مسلمانان می‌شود.

قدیری‌ابیانه تصریح کرد: نابودی کامل شش هواپیمای نظامی آمریکا و خسارت عمده به سه هواپیمای دیگر در کشور افغانستان عکس العمل مناسبی بر علیه متچاوزین بود.

وی ادامه داد: دنیا در حال تغییر است و به تعبیر مقام معظم رهبری در آستانه پیچ تاریخی سرنوشت‌سازی است که آنرا پشت سر می‌گذاریم و باید آماده باشیم تا این موقعیت را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

این تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: تمدن بزرگ اسلامی در حال شکل گیری است و جمهوری اسلامی ایران رهبر حقیقی این تمدن بزرگ اسلامی خواهد بود.

قدیری ابیانه اذعان داشت: امام راحل و رهبر معظم انقلاب این قرن را قرن اسلام نامیده‌اند و اسلام قطعا فراتر از مرزهای بلاد اسلام خواهد رسید و کشورهای غربی را هم تسخیر کرده است.

وی گفت: برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی که آغازگر تمدن بزرگ اسلامی است دشمن از راهکارهای مختلف چون تهدید و تحریم و ... بهره برده، اما هر کدام از این تهدیدها و تحریم‌ها که برای نابودی یک کشور کافی بوده زمینه را برای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف هموار کرده است.

سفیر سابق ایران در کشور مکزیک بیان داشت: در جنگ هشت ساله ایران تنها با عراق نجنگید، بلکه با تمام ابرقدرت‌های شرق و غرب مقابله کرد.

قدیری ابیانه گفت: کویت در حالی توسط عراق در یک شب تصرف شد که قدرت نظامی صدام بسیار ضعیف‌تر از آغاز جنگ علیه ایران بود و روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی جوانان خرمشهری بود که این شهر را برای هفته ها در مقابل تجاوز حفظ کرد.

۹۱/۰۷/۰۱

نظرات  (۱)

آمریکا،اسرائیل،صهیونیسم همانند مثلث برمودا هستند. که قصد دارند با ایجاد طوفان تمام جهان را ببلعند اما غافل از اینکه هرچه این گرداب شرور شدید تر شود بیشتر فرو خواهند رفت...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">