پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۲۸ ق.ظ

۰

قدیری ابیانه گفت: روند حرکت جهانی به سمت سقوط آمریکا از موقعیت تک موقعیتی، اضمحلال رژیم صهیونیستی و تضعیف آل سعود تا شکل‌گیری قطب بزرگ اسلامی با محوریت ایران به پیش می‌رود.

محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار خاورستان، پیرامون روزجهانی قدس، اظهار کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی نسبت به گذشته در وضعیت ضعیفتری به سر می‌برند.

وی با بیان این‌که شعار صهیونیست‌ها سلطه از نیل تا فرات بوده است، افزود: این رژیم در هر جنگی که به راه می‌انداخت، پیروزی‌هایی به دست می‌آورد و بخش‌هایی از سرزمین‌های اسلامی را اشغال می‌کرد.

کارشناس سیاسی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی و شکل‌گیری حزب الله روند پیروزی‌های رژیم صهیونیست معکوس و در تجاوزات خود دچار شکست شد و امروزه خود را در درون سرزمین‌های اشغالی در خطر می‌بیند.

 

قدیری تصریح کرد: ارتش آمریکا و کسینجر، اضمحلال رژیم صهیونیستی را پیش‌بینی کردند و این اضمحلال در اثر مهاجرت معکوس رخ خواهد داد یعنی کسانی که به امید وضعیت بهتر از محل زندگی خود به فلسطین اشغالی مهاجرت کردند احساس امنیت نمی‌کنند و آینده‌ای برای خود نمی‌بینند.

 

 وی با بیان این‌که قدرت ارتش رژیم صهیونیستی نقطه اتکای ذهنی صهیونیست‌ها در احساس امنیت بوده است، افزود: این احساس قدرت با شکست‌های پی‌درپی رژیم صهیونیستی فروپاشیده شده است و صهیونیست‌ها احساس امنیت نمی‌کنند به همین لحاظ این مهاجرت معکوس در حال وقوع است اما با این وجود آنها دست از تکاپو بر نداشتند و در آرزوی سلطه بر منطقه نیل تا فرات هستند که این منطقه بخش‌هایی از 20 کشور از جمله مکه و مدینه را شامل می‌شود و آنها می‌خواهند حتی بر مکه و مدینه حاکم شوند.

 

کارشناس سیاسی گفت: مطابق با اعتقادات مذهبی صهیونیست‌ها و برآمده از کتاب مقدسشان تلمود، آنها غیر یهودیان را حیوانات ناطقی محسوب می‌کنند که خداوند آنها را برای خدمتگذاری به یهودیان آفریده و نطفه‌آنها حکم نطفه اسب و خانه آنها حکم طویله اسب را دارد و کشتن غیر یهودیان از نظر آنها نه تنها منعی ندارد بلکه یک وظیفه دینی محسوب می‌شود؛ به خاطر همین آنها از چاپ کتاب تلمود و از در اختیار غیر یهودیان قرار گرفتن آن واهمه دارند.

 

قدیری با بیان این‌که ترامپ برای پیروزی و ماندن در قدرت نیاز به حمایت صهیونیست‌ها دارد، تصریح کرد: صهیونیست‌ها قدرت رسانه‌ای و قدرت اقتصادی را در دست دارند و هم در احزاب جمهوری خواه و نیز دموکرات تعداد زیادی را تشکیل می‌دهند و لذا ترامپ در آمریکا برای کسب حمایت آنان خود را در اختیار آنها قرار داده است. حتی داماد او نیز یهودی است و همچنین اعلام کرده دختر او نیز یهودی شده است.

 

وی افزود: جوامع غربی و از جمله جوامع مسیحی نمی‌دانند که یهودیان هیچ اعتقادی به حضرت مسیح (ع) و حضرت مریم (س) ندارند و برای آنها معجزه‌ای قائل نیستند و حتی حضرت مسیح (ع) را پیامبر نمی‌دانند و به بکارت حضرت مریم (س) اعتقاد ندارند بلکه معتقد هستند مسیح فرزند گناه و مستحق به صلیب کشیده شدن است.

 

کارشناس سیاسی گفت: صهیونیست‌ها توانسته‌اند حقیقت اعتقادات خود را از جوامع غربی پنهان نگه دارند و خود را دوست مسیحیان و مسلمانان را دشمنان مسیح و مسیحیان جلوه دهند.

 

قدیری با بیان این‌که ترامپ خود را کاملا در اختیار صهیونیست‌ها قرار داده و طرح معامله قرن هم در همین رابطه است، تصریح کرد: بن سلمان هم که برخلاف رویه آل سعود می‌خواهد جانشین پدر شود و در جوانی به پادشاهی عربستان سعودی و آن همه ثروت دست یابد برای رسیدن به این مقام خود را نیازمند حمایت آمریکا و صهیونیست‌ها می‌داند.

 

وی افزود: بن سلمان حاضر است برای رسیدن به پادشاهی دست به هر خیانت و جنایتی بزند و پیشاپیش با معامله قرن موافقت کرده است اما فرصتی می‌خواهد برای پذیرش آن زمینه سازی کند لذا اجلاس اخیر در بحرین در حقیقت برای زمینه‌سازی جهت چنین خیانت بزرگی است.

 

کارشناس سیاسی گفت: نه معامله قرن به نتیجه خواهد رسید و نه حمایت آل سعود از رژیم صهیونیستی و مهر تایید بر آوارگی همیشگی ملت فلسطین، می‌تواند رژیم صهیونیستی و آل سعود را نجات دهد.

 

قدیری گفت: روند حرکت جهانی به سمت سقوط آمریکا از موقعیت تک ابرقدرتی و اضمحلال رژیم صهیونیستی و تضعیف آل سعود تا شکل‌گیری قطب بزرگ اسلامی با محوریت ایران به پیش می‌رود.

 

وی افزود: مراسم روز قدس امسال به دلیل طرح معامله قرن، توطئه آل سعود، انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس و سیاست‌های ترامپ، بولتن و پمپئو علیه ایران از اهمیت خاصی برخوردار است.

 

کارشناس سیاسی گفت: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی دشمن را تا حدود زیادی ناامید خواهد کرد و به مسلمانان جهان از جمله فلسطینیان روحیه خواهد داد.

  1.  khavarestan.ir/mosahebe/90302
۹۸/۰۳/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">