پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۰۵ ق.ظ

۰

محمد حسن قدیری ابیانه در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، درباره چرایی پرداختن رهبری به مسئله مقاومت گفت: یکی از ویژگی‌های مقام معظم رهبری شبیه به امام (ره) اندیشیدن هست که باعث شده تا همان مسیر را طی کنند.

وی افزود: علت این شباهت رهبری با شخص امام؛ تفکر و اندیشه قرآنی امام و رهبری هست که بر همان اساس قرآن نیز عمل کرده‌اند.

کارشناس مسائل سیاسی با تشریح یک تفاوت میان رهبری و امام اظهار داشت: رهبری معظم تجربه مدیریت ده ساله و تصمیات امام را نیز دارند.

قدیری ابیانه با بیان اینکه ایران امروز از ایران سه دهه پیش بسیار قدرتمند‌تر است گفت: امام در زمانی مسئله مقاومت را طرح کرده که ایران به سطح قدرت کنونی نرسیده و آمریکای آن روز از آمریکای کنونی بسیار قوی‌تر بود.

وی ادامه داد: آن زمان برای بیداری ملت‌ها دعا می‌کردیم، اما امروز ملت‌های بحرین، عراق؛ یمن و حزب الله را بیدارتر از همیشه مشاهده می‌کنیم. 

سفیر سابق ایران در مکزیک درباره تجربه مقاومت گفت: مقاومت در اوایل انقلاب در نبرد با صدام که مورد حمایت آمریکا، اروما، شوروی، چین و ارتجاع منطقه بوده را تجربه کردیم.

وی ادامه داد: مقاومت ملت ایران برعلیه نظام پهلوی به ثمر نشست و انقلاب پیروز شد.

قدیری ابیانه با اشاره به قلدرمآبی‌های جدید آمریکا اظهار داشت: اخیرا قلدرمآبی آمریکایی‌ها را شاهد بودیم که بولتون از نرسیدن انقلاب به چهل سالگی گفته بود و ناو جنگی به منطقه اعزام کرده و وعده و تهدید به اعزام و استقرار ۱۲۰ هزار نیروی نظامی در منطقه را داده بودند.

وی ادامه داد: وقتی برخورد ایران با این تهدید محکم بود از لحن تهدید آمیز امریکا کاسته شد، اما البته زره‌ای از عمق دشمنی با ایران کم‌نشده است. 

کارشناس مسائل استراتژیک با اشاره به خواست ترامپ برای مذاکره گفت: مذاکره را برای رسیدن به اهدافی خواستارند که با جنگ و تهدید و قلدربازی به آن نرسیدند.

قدیری ابیانه افزود: قطعا طبق فرموده امام و رهبری هزینه مقاومت کمتر از سازش و تعامل است و پیروزی مقاومت در مقابل استکبار وعده الهی است.

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸

yjc.ir/fa/amp/news/6959330

۹۸/۰۳/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">