پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۱، ۱۲:۱۰ ب.ظ

۰

اگر ترکیه این روال را ادامه دهد و کشور خود را علیه سوریه در خدمت اهداف ناتو و رژیم صهیونیستی قرار بدهد؛ خود دچار تجزیه و معضلات بزرگی می شود.

به گزارش سرویس بین الملل رویداد، هفته گذشته خبری مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی یک تاجر فوق العاده ثروتمند و بانفوذ یهودی را برای میانجگری به آنکارا فرستاده تا میان ترکیه و رژیم صهیونیستی میانجگری کند، در برخی رسانه ها درج شد.

گزارش ها حاکی از آن است که سرمایه دار یهودی، رونالد لادر، شخص بانفوذ یهودی بوده است. وی همچنین با نخست وزیر این رژیم بنیامین نتانیاهو رابطه بسیار نزدیک دارد و سابقا بعنوان نماینده ای برای میانجی گیری بین رژیم صهیونیستی و سوریه به عنوان یهودی منتخب حضور داشته است.

در این خصوص با دکتر قدیری ابیانه گفتگویی را انجام دادیم که در ادامه میخوانید:

- رژیم صهیونیستی یکی از ثروتمندان یهودی را برای برقراری مجدد روابط تل آویو- آنکارا به ترکیه فرستاده است، انگیزه رژیم صهیونیستی از برقراری این ارتباط چیست؟

هم اکنون رژیم صهیونیستی درحال برقراری ارتباط با ترکیه می باشد و درصدد است که برای استفاده از پایگاه های نظامی ترکیه و مرزهای این کشور علیه سوریه، کمال همکاری را با ترکیه داشته باشد. از آنجایی که رژیم صهیونیستی در ترکیه دارای سفارت هم می باشد می توان گفت این ارتباط به مدت زمان قبل تری باز می گردد و جلسات متعددی نیز برای تبانی کردن برعلیه ملت سوریه برگزار شده است.

دکتر قدیری ابیانه در ادامه افزود: ضمن اینکه اصولا اسرائیل به ترکیه طمع دارد زیرا بخش قابل توجهی از ترکیه در محدوده نیل تا فرات قرار گرفته که شعار صهیونیست ها برای تسلط بر این منطقه می باشد.

متاسفانه ترکیه وارد بازی خطرناکی شده است. این کشور با امید به احیای بخشی از وضعیت عثمانی به رژیم صهیونیستی روی خوش نشان می دهد، درحالی که پیش بینی می شود اگر ترکیه این روال را ادامه دهد و کشور خود را علیه سوریه در خدمت اهداف ناتو و رژیم صهیونیستی قرار بدهد؛ خود دچار تجزیه و معضلات بزرگی می شود.

- مستحکم شدن روابط رژیم صهیونیستی و ترکیه تا چه حدی برای ایران مضر است؟

در واقع روابط با رژیم صهیونیستی، بیش از هر کشور دیگری به ضرر خود آن کشوری است که رژیم صهیونیستی با آن ارتباط خواهد داشت. بنابراین می توان گفت ضرر کننده اصلی خود ترکیه است، کمااینکه این ارتباط به ضرر غرب هم تمام شده است. براساس تجربیات می توان گفت: هیچ کشوری نمی تواند در روابط با رژیم اسرائیل نفعی ببرد.

- آیا هدف رژیم صهیونیستی از نزدیک شدن به ترکیه می تواند ایجاد پایگاهی در این کشور باشد تا به واسطه آن اقدامی را برعلیه ایران بکند؟

می دانیم که امریکا و اسرائیل سعی می کنند از هر فرصتی علیه ایران استفاده کنند. اما هیچ غلطی نمی توانند بکنند زیرا هیچ زمینه ای برای استفاده از فضای ترکیه علیه ایران فراهم نیست و این ارتباط بیشتر جنبه ضد سوری دارد.

- چرا رژیم صهیونیستی ثروتمندترین یهودی ها را به ترکیه می فرستد؟

در حقیقت رژیم صهیونیستی می خواهد با خرید ترکیه و رشوه به آنها، زمینه را برای رسیدن به اهداف خود آماده کند. البته این افراد از پول خود بذل و بخششی را نمی کنند بلکه از پول صهیونیست ها این کار را انجام می دهند و فقط رشوه دهی به نام اشخاص ثروتمند تمام می شود.

- آیا آمریکا در این میانجگری نقشی دارد یا خیر؟

امریکا همواره در حال تحمیل روابط با رژیم صهیونیستی به دیگر کشورها بوده است. می توان گفت که آمریکا پشت سر تمام مسائل مربوط به رژیم صهیونیستی می باشد.

۹۱/۰۷/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">