پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۸، ۰۳:۳۸ ب.ظ

۰

یکشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۸ 

محمدحسن قدیری ابیانه، تحلیلگر مسائل بین الملل: رژیم نژادپرســت صهیونیســت قطعاً رفتنی اســت؛ این کلید واژه‌ای بود که از صحبت‌های اخیر سید مقاومت می‌توان برداشت کرد. واقعیت‌های موجود نیز مؤید این سخنان است.

نخستین گواه اختلافات داخلی، تشتت آرا و نزاع‌های درونی در سرزمین‌های اشغالی است. نژادپرستی موجود در ارکان رژیم صهیونیستی تنها مربوط به اختلاف میان یهودیان با اعراب نیست، بلکه این تبعیض در جامعه صهیونیست‌ها هم موج می‌زند.

همین مسئله در چند هفته اخیر سبب شد اتیوپی تبارهای ساکن در اراضی اشــغالی که به خاطر رنگ پوست‌شان همواره مورد ستم واقع شده‌اند، در اعتراض به آپارتاید صهیونیست به خیابان ریخته و مخالفت خود را با سیاست‌های تل آویو اعلام کنند.

شورش آفریقایی تبارها عمق ناامنی درونی جامعه صهیونیستی را به نمایش گذاشــته و تزلزل این رژیم را بیش از پیش آشکار کرد. از سوی دیگر در ماجراجویی‌های اخیر خارجی نیز رژیم صهیونیستی همواره در مقابل مقاومت شکست خورده و صحنه را به آنها واگذار کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی که روزگاری با شکست دادن ارتش‌های مشترک عربی به نقطه اتکای ذهنی اشغالگران تبدیل شده بود، امروز در مقابله با موشک‌های مقاومت ناتوان جلوه‌گر شده و ابهت پوشالی خود را از دست داده است.

این در حالی است که به اذعان خود رسانه‌های صهیونیستی اوج فساد جنسی، ابتذال و اعتیاد نفوذ کرده در ارتش نیز ارکان این نهاد را در معرض نابودی قرار داده اســت.

این مسائل گســترش روند معکوس مهاجرت را به دنبال داشته است به طوری که بر اساس آمارها امروز نیمی از جوانان یهودی اروپایی که با وعده یافتن زندگی بهتر به اراضی اشغالی آمده اند، مایل به ترک آنجا و بازگشت به موطن خود هستند.

رژیمی که روزی ادعای سلطه بر نیل تا فرات را داشت، امروز به دور خود دیوار کشیده و با این وجود هنوز هم احساس امنیت ندارد.

qudsonline.ir/news/663402

۹۸/۰۴/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">