پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۰۳:۰۸ ق.ظ

۰

محمدحسن قدیری ابیانه در همایش بزرگ کام دوم انقلاب

سنندج - ایرنا - گام اول انقلاب اسلامی در زمان خود با همت جوانان محکم برداشته شد و اینک در آغاز دهه پنجم و گام دوم انقلاب به وجود و نقش آفرینی بیشتر جوانان انقلابی نیاز داریم که باید برای حضور این قشر در عرصه های مختلف زمینه و فرصت ها فراهم شود.

قدیری ابیانه روز سه شنبه در همایش بزرگ «گام دوم انقلاب» در بانه افزود: ما با سوالات در افکار عمومی مواجه هستیم که اگر پاسخ آنها را بدهیم روشن می شود که در گام اول نخست انقلاب چکار کرده ایم و در گام دوم برای حفظ دستاوردهای انقلاب چه کار باید انجام دهیم.

محمد حسن قدیری ابیانه با اشاره به تحریم های ظالمانه علیه ایران اسلامی اظهار داشت: صادرات نفت ایران نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده و این امر بر اقتصاد ما تاثیر گذشته که باید راهی برای خنثی کردن این تحریم ها بیابیم.

وی با بیان اینکه مطالبه گری باید به اندازه امکانات باشد، افزود: مطالبه گری یک امر انقلابی است و مردم باید برای احقاق حقوق خود از دولت روحیه مطالبه گری داشته باشند از طرفی اگر فکر کنیم دولت می تواند همه نیازهای ما را برآورده کند این باعث تنبلی می شود.

قدیری ابیانه اضافه کرد: کشورهای پیشرفته با کار و قناعت به ثروت و تکنولوژی دست یافتند و ما نیز باید برای پیشرفت جامعه کار بیشتر کرده و قناعت پیشه کنیم.

img9.irna.ir/d/r2/2019/07/16/4/156481760.jpg

irna.ir/news/83398644

۹۸/۰۴/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">