پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۱۵ ب.ظ

۰

محمدحسن قدیری ابیانه، فعال سیاسی اصولگرا، گفت: آقای روحانی با چه اختیاری بودجه صداوسیما را گروگان گرفته است؟

اعتمادآنلاین| سعید شمس- محمدحسن قدیری ابیانه، فعال سیاسی اصولگرا، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین، با اشاره به شایعه‌هایی که درباره نارضایتی دولت از پخش سریال گاندو مطرح شده، گفت: آقای روحانی به نظر من از بنی‌صدر قبل از عزل بدتر است، چراکه به خودش اجازه می‌دهد به راحتی در امور دستگاه‌های دیگر دخالت کند. سوال من این است که ایشان به چه اجازه‌ای به دولتی‌ها دستور داده است بودجه صداوسیما را ندهند؟ مگر صداوسیما تعهد داده است در هر شرایطی از دولت دفاع کند؟

 

این فعال سیاسی اصولگرا اضافه کرد: آقای رئیس‌جمهور همچنین دنبال آن است تا همه دستگاه‌ها درباره نوع هزینه‌کرد بودجه‌هایشان به دولت توضیح دهند. آن هم در حالی که رئیس‌جمهوری فقط برای بررسی مجموعه‌های قوه‌ مجریه وظیفه قانونی دارد و نمی‌تواند همه‌ جا را کندوکاو کند.

 

روحانی چرا از حسین فریدون حمایت کرد؟

 

قدیری ابیانه با بیان اینکه «اگر آقای روحانی واقعاً در پی حفاظت از بیت‌المال است، بگوید چرا حسین فریدون را مورد حمایت خود قرار داد»، ادامه داد:‌ مگر می‌شود روحانی از کارهای برادرش خبر نداشته باشد؟ سوال من و خیلی از مردم این است که آقای رئیس‌جمهور چرا شخصاً تخلفات برادرش را به قوه‌ قضاییه گزارش نکرده است؟

 

او ادامه داد: روحانی همچنین باید بگوید برادرش چه فرقی با بقیه مردم دارد که به آقای اژه‌ای گفته بود اگر به تخلفات برادرم کاری داشته باشید، اعلام جنگ می‌کنم. ایشان باید بگوید پدر دامادش به سفارش چه کسی چند میلیون یورو ارز دولتی وام گرفته بود تا موز وارد کند؟

 

قدیری ابیانه همچنین پرسش دیگر خود را مطرح کرد: سوال دیگرم از ایشان این است شما که در کتاب خاطرات‌تان اشاره کردید در شهر قم مشکل تامین کرایه خانه داشته‌اید، برای خرید خانه‌ای که اکنون حدود 100 میلیارد تومان قیمت دارد از کجا پول آوردید؟‌ مگر نه اینکه در طول این 40 سال حقوق‌بگیر حکومت بوده‌اید؟!

 

قوه قضاییه باید روحانی را محاکمه کند

 

محمدحسن قدیری ابیانه در پایان سخنانش گفت: به نظر من حسن روحانی به دلیل سوء‌استفاده از موقعیت، به خاطر گماردن بسیاری از اطرافیانش در سمت‌های مختلف و دادن سمت‌های حساس به سران فتنه، به دلیل رویکرد دیکتاتوری‌ای که دارد، و نیز به سبب دخالت بیجا و غیرقانونی در امور دستگاه‌هایی که زیر نظر او نیست باید از سوی قوه‌ قضاییه محاکمه شود.

etemadonline.com/content/322270

روحانی از بنی‌صدرِ قبل از عزل بدتر است/ قوه‌ قضاییه باید روحانی را محاکمه کند

۹۸/۰۴/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">