پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۰۳ ق.ظ

۰

مصاحبه اختصاصی پایگاه صهیون‌پژوهی خیبر با استاد قدیری‌ابیانه؛ بخش دوم

 ۱۷ مرداد ۱۳۹۸

آموزه‌های یهودیت، راه‌کار مقابله با صهیونیسم جهانی/ پایگاه صهیون پژوهی خیبر

اگر غربی‌ها را تفهیم کنیم که یهودیان و صهیونیست‌ها برای مسیحیان و به طور کلی غیریهودیان جایگاه بسیار پایین و پستی قائل هستند، ضربه‌ای محکمی به صهیونیسم جهانی و چهره صهیونیست‌ها نزد افکار عمومی غربی وارد کرده‌ایم.

پایگاه صهیون پژوهی خیبر، صهیونیست‌ها که تفکر آنان بر پایه یهودیتِ تحریف شده بنا شده است، همواره در تلاش هستند تا عقاید خود را به جهان تحمیل کرده و دنیا را آن‌گونه که می‌خواهند مدیریت کنند. آن‌ها در راستای تحقق اهداف خود روابطی ظاهراً گرم با مسیحیان برقرار کرده و همیشه فاصله خود را با مسلمانان و مخصوصاً شیعیان حفظ کرده‌اند.

صهیونیست‌ها به خوبی آگاه هستند که مسیحیان مؤمن به دینی تحریف شده هستند و نمی‌توانند خطری برای تفکر صهیونیسم داشته باشند؛ اما در عوض این مسلمانان و شیعیان هستند که از نقشه‌های شوم صهیونیسم جهانی آگاهی داشته و می‌توانند منافع این جریان را به خطر بیندازند.

بنابراین صهیونیست‌ها در طول سالیان اخیر کوشیده‌اند تا فضایی ضد اسلامی را در جوامع غربی محیا کنند تا مسیحیان هرچه بیش‌تر به یهودیت نزدیک شده و با صهیونیسم جهانی و نقشه‌های آن همراه شوند.

از آنجا که نابودی تفکر صهیونیسم به مراتب از نابودی رژیم صهیونیستی مهم‌تر است، پایگاه صهیون‌پژوهی خیبر مصاحبه‌ای با «دکتر‌محمدحسن قدیری‌ابیانه» سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مکزیک و استرالیا، ترتیب داده است تا راه‌کارهای تضعیف صهیونیسم در جوامع غربی و آگاه‌سازی مسیحیان از نیت شوم صهیونیست‌ها بررسی شود. در ادامه متن بخش دوم مصاحبه تقدیم می‌گردد.

خیبر: شما چه راه‌کارهایی را برای تضعیف صهیونیسم در جهان پیشنهاد می‌کنید؟

استاد قدیری‌ابیانه: راه‌کارهای متفاوتی را می‌توان به کار گرفت که من به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنم:

• معرفی آموزه‌های نژادپرستانه یهودیت

در تورات بندهایی است که به شهادت دادن به شکلی عادلانه و صادقانه توصیه شده است؛ اما یهودیان کتابی تحت عنوان «تلمود» دارند که کتاب شریعت یهودیت است و ظاهراً ۱۵۰۰ سال پیش نوشته شده است. در این کتاب حرف‌ها و مطالب بسیار عجیب و غریبی وجود دارد و به همین دلیل یهودیان تلمود را منتشر نمی‌کنند.

بر اساس تلمود، یهودیان وظیفه دارند هنگام شهادت دادن در دادگاه، محاکمه و یا هرجای دیگری، از فرد یهودی طرفداری کرده و به نفع او سوگند یاد کنند؛ در حالی که در تورات به بیان حقیقت سفارش شده است.

ادله اثبات دعوای کیفری در آیین یهود

این توصیه تلمود به یهودیان برای سوگند دروغ و جانب‌داری بدون مدرک از یهودیان را می‌توان برای تمام دانشکده‌های حقوق، قضات و وکلا ارسال کرد و مدعی شد که با توجه به تلمود، شهادت یهودیان به ضرر یک غیریهودی و به نفع یک یهودی چندان معتبر و قابل استناد نیست؛ چراکه یهودیان از نظر مذهبی موظف به دروغ‌گویی و طرفداری چشم‌بسته از سایر یهودیان هستند.

در گوشه‌ای دیگر از تلمود آمده است خداوند دو نوع حیوان آفریده است؛ یک عده حیواناتی مانند چهارپایان هستند که برای یهودیان آفریده شدند و عده دیگر حیوانات ناطق هستند که به غیریهودیان اطلاق می‌شود و همه باید در خدمت یهودیان باشند؛ بنابراین از نظر تلمود، نطفه غیریهودی در حکم نطفه چهارپایان است.

خیبر، استاد بازگو کردن و رسانه‌ای شدن این اعتقادات و اختلافات چه اثراتی دارد؟

اگر غربی‌ها را تفهیم کنیم که یهودیان و صهیونیست‌ها برای مسیحیان و به طور کلی غیریهودیان جایگاه بسیار پایین و پستی قائل هستند، ضربه‌ای محکمی به صهیونیسم جهانی و چهره صهیونیست‌ها نزد افکار عمومی غربی وارد کرده‌ایم؛ اما متأسفانه تلمود در دسترس نیست که این آموزه‌ها در اختیار عموم مسیحیان در غرب قرار گیرد.

صهیونیست‌ها از رسانه‌ای شدن این مطالب بسیار وحشت دارند و به نظر من می‌توان از طریق راه‌اندازی وب‌سایت‌های مختلف، واقعیت‌های اسلام و یهودیت را در قالب انتشار مطالب قرآن کریم، عهد عتیق و عهد جدید در دسترس مردم جهان قرار داد.

• اشاره به توطئه‌های یهودیان و صهیونیست‌ها

بر اساس آموزه‌های یهودیت، دختر یهودی نمی‌تواند با غیریهودی ازدواج کند؛ اما دختران یهودی اجازه دارند با صاحبان قدرت و ثروت غیریهودی ازدواج کنند. اگر چنین ازدواجی صورت گیرد، فرزند متولد شده یهودی است و از ثروت آن مرد غیریهودی بهره‌مند می‌شود؛ اما نکته اینجاست وقتی یک دختر یهودی با یک غیریهودی ثروتمند و یا قدرتمند ازدواج می‌کند، مرگ و میر در این خانواده افزایش پیدا می‌کند تا سهم ارثیه یهودیان خانواده بیش‌تر شود.

خیبر، توطئه‌‌ای که بیان شد مسلما یکی از ابزار نفوذ یهودیان در جوامع مختلف هم می‌تواند باشد؛ مصداق و شاهد مثال تاریخی برای این موضوع بیان بفرمائید.

مادر «اردواردو آنیلی» یک یهودی بوده که با رئیس شرکت «فیات» ازدواج می‌کند و «اردواردو» نیز از دید یهودیان، یهودی محسوب می‌شده است؛ اما او پس از شیعه شدن کشته می‌شود و اموال و ثروت او به یهودی‌زاده‌ها می‌رسد. این مسئله بسیار جنجالی و مهم است و می‌توان از این موضوع در آگاه‌سازی افکارعمومی ایتالیا بهره برد تا مردم نسبت به یهودیان و صهیونیست‌ها شناخت بیش‌تری پیدا کنند.

چنین اتفاقی در خاندان سلطنتی انگلیس هم رخ داده است؛ نوه ملکه انگلیس با یک خانم یهودی ازدواج کرد و رسانه‌های صهیونیستی شدیداً روی این مراسم ازدواج مانور دادند و به تخریب فرزندان ملکه روی آوردند. بعد از مدتی که فرزندان ملکه به اشکال مختلف مورد تخریب قرار گرفتند، رسانه‌های انگلیسی این‌گونه مطرح کردند که صلاح است پادشاهی به صورت مستقیم از ملکه به نوه منتقل شود.

خیبر، تشکر از صحبت‌‌های مفید و دقیق شما

kheybar.net/?p=25707

۹۸/۰۵/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">