پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۲۲ ب.ظ

۰

معامله قرن محکوم به شکست است

يكشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۲۲ ب.ظ

دیپلمات اسبق وزارت امور خارجه گفت: معامله قرن به نتیجه مورد نظر صهیونیست ها و آمریکایی ها نخواهد رسیدو به یقین محکوم به شکست است.

محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با رادیو اقتصاد افزود: طی سال گذشته با تبانی آمریکا، اسرائیل، آل سعود و برخی از کشورهای مرتجع منطقه طرح معامله قرن مطرح تا مسئله فلسطین برای همیشه از یادها برود.

وی همچنین اظهارداشت: عربستان سعودی پول گزافی گذاشته تا زمینه شکل گیری این طرح فراهم شود.

این دیپلمات اسبق وزارت امور خارجه گفت: معنا و مفهوم معامله قرن اینکه فلسطینی ها دست از قدس شریف به عنوان پایتخت فلسطین بردارند و در عوض مبلغی به آوارگان پرداخت شود.

وی در ادامه افزود: قرار بر اینکه این مبلغ از سوی عربستان سعوی به آوارگان فلسطینی اعطا و رژیم صهیونیستی بتواند مناطق دیگری را در سیطره خود در آورد.

قدیری ابیانه اظهارداشت: این بار حکام مرتجع منطقه به خصوص آل سعود که دم از اسلام می زنند خیلی پر رنگ در حال برقراری روابط با اسرائیل هستند منتها منتظرند سدشکنی شود در ضمن بن سلمان نیز می خواهد با دادن امتیاز سلطنت خود را پس از پدر تحکیم بخشد.

وی ضمن اشاره به اینکه فلسطین مسئله اول جهان اسلام است، گفت: این مسئله همواره جزء محورهای اصلی فرمایشات مقام معظم رهبری به خصوص در پیام های مربوط به حجاج و خیلی از پیام های دیگر بوده است.

این دیپلمات اسبق وزارت امور خارجه افزود: معظم له در پیام امسال خود به حجاج نیز به طرح معامله قرن اشاره و تاکید کردند: «معامله مزبور با همت جبهه مقاومت محکوم به شکست است و فلسطینی ها در نهایت پیروز خواهند شد.»

وی در ادامه با اشاره به اینکه فلسطینی ها با شدت و جدیت در حال مبارزه هستند، یادآورشد: رهبر انقلاب فرمودند: «حمایت جهان اسلام و سایر مسلمانان از فلسطین کمک خواهد کرد این پیروزی زودتر حاصل شود.»

radio.ir/ChannelNewsDetails/?m=202020&n=481582

۹۸/۰۵/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">