پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۱، ۰۶:۰۰ ب.ظ

۱

کاشان- کارشناس عالی امور استراتژیک وزارت امور خارجه گفت: تبیین و تثبیت مواضع ایران در عرصه بین الملل و تحت الشعاع قرار دادن افکار عمومی جهان، دنیای استکبار را به هراس انداخته است.

            'محمدحسن قدیری ابیانه' روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مواضع جمهوری اسلامی ایران با مواضع سردمداران استکبار جهانی همخوانی نداشته و این امر موجب نگرانی و در نتیجه اقدامات مغرضانه بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی با اشاره به حضور مقتدرانه رییس جمهور در هفت دور گذشته سفر به نیویورک، تحولات اخیر جهان از جمله بیداری اسلامی، توهین به مقدسات الهی، تشدید تهدید و تحریم ها علیه ایران را از جمله مسایل اثرگذار حضور احمدی نژاد در نشست عمومی سازمان ملل عنوان کرد.

وی افزود: مصاحبه های متعدد خبرگزاری های رسمی دنیا و کنفرانس های خبری و ملاقات رییس جمهور به عنوان رییس جنبش 'نم' با سران کشورهای مختلف، موقعیت مناسبی برای بیان مواضع ایران در اختیار وی قرار داده است.

به گفته سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا، مخالفت رژیم جعلی صهیونیست برای تحت الشعاع قراردادن و جوسازی ها علیه سفر رییس جمهور به نیویورک و تهیه خوراک برای رسانه های بیگانه به ضد خودشان تبدیل شده و توجه افکار عمومی جهان را به هیات ایرانی معطوف کرده است.

قدیری ابیانه تاکید کرد: نحوه عملکرد دکتر احمدی نژاد در سفرهای گذشته و نحوه ارایه مطالب توسط ایشان، موجب تثبیت مواضع ایران شده است.

وی تصریح کرد: هرگونه حرکت دولت های غربی برای کیش کردن هیات ایرانی حاضر در مجمع عمومی سازمان ملل، غرب را به مات شدن نزدیکتر می کند.

۹۱/۰۷/۰۵

نظرات  (۱)

خشم مقدس، همانند یک چماق است که باید آنقدر بر سر مکتب های مادی کوبید تا خرد شوند...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">