پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۸، ۰۴:۳۷ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه سفیر اسبق ایران در مکزیک گفت: برای کسانی که به مسائل بین‌ا‌لملل نگاهی واقع بینانه داشتند، مسلم بود که بر فرض هم اگر آمریکایی‌ها تعهداتی بدهند به آن پایبند نخواهند بود چرا که ماهیت آمریکا به گونه‌ای است که نمی‌تواند به حقوق سایر ملت‌ها پایبند باشد.

محمدحسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه مذاکره با آمریکا هیچ دستاوردی برای مردم ندارد، اظهار داشت: قبل از این نیز برای کسانی که از ماهیت آمریکا آگاهی داشتند و واقع‌بین بودند مشخص بود که مذاکره با آمریکا به نتیجه دلخواه نخواهد رسید.

وی گفت: برای کسانی که به مسائل بین‌ا‌لملل نگاهی واقع بینانه داشتند، مسلم بود که بر فرض هم اگر آمریکایی‌ها تعهداتی بدهند به آن پایبند نخواهند بود چرا که ماهیت آمریکا به گونه‌ای است که نمی‌تواند به حقوق سایر ملت‌ها پایبند باشد و به عهد خود وفا کند.

سفیر اسبق ایران در استرالیا و مکزیک اظهار داشت: رخدادهای این چندسال دستاورد بزرگی داشت و آن این بود که آن‌ها که تصور می‌کردند که با نرمش مقابل آمریکا می‌توان با این کشور به تعامل رسید و دشمنی‌ها را به دوستی تبدیل کرد به خام و واهی بودن خیال خویش پی بردند، که این آگاهی موجب انسجام صفوف ملت در مقابل دشمنان می‌شود.

قدیری ابیانه با اشاره به عهدشکنی آشکار آمریکا در قبال توافق هسته‌ای با ایران، تأکید کرد: برجام نشان داد نگاه رهبر معظم انقلاب نگاهی واقع‌بینانه بوده که مبتنی بر شناخت عمیق از ماهیت آمریکا است.

وی با اشاره به خصومت ریشه‌دار آمریکا با مردم ایران، عنوان کرد: در هیچ وضعیتی آمریکا دست‌بردار ایران نخواهد بود و حتی اگر همه امتیازات را در مذاکرات به آمریکا می‌دادیم باز هم آمریکا کشور ما را رها نمی‌کرد.

تحلیلگر سیاسی تصریح کرد: آن‌ها تا ایران را تجزیه نکنند و منابع نفتی کشور را به تصاحب در نیاورند و تا ملت ما را به بردگی نگیرند دست از سر ملت ما برنخواهند داشت، این هدف آن‌ها است اما در اهداف‌شان شکست خواهند خورد.

قدیری ابیانه با تأکید بر اینکه مذاکره با آمریکا فایده‌ای ندارد، خاطرنشان کرد: اگر رابطه با آمریکا باعث پیشرفت می‌شد باید تاکنون پاکستان و مصر پیشرفت می‌کردند؛ اگر کشورهایی چون کره جنوبی و ژاپن پیشرفت کردند، به دلیل کار کردن، قانع بودن و تلاش و بالا بودن ساعت کاری مفید آنهاست.

وی گفت: رسانه‌های ما هم باید این را تفهیم کنند که این مشکلات اقتصادی گذرا است و راه‌حل آن تحقق اقتصاد مقاومتی است که برعهده همه مسئولین و دستگاه‌ها و تک تک مردم است.

khabarban.com/a/25155333

۹۸/۰۶/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">