پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۸، ۰۸:۰۵ ق.ظ

۰

محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با پارسینه اظهار داشت، امثال آقای پناهیان می‌توانند صدای اعتراض خود را بلنند کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا در ادامه همچنین اظهار داشت: دیانت ما عین سیاست ما و سیاست ما عین دیانت ما فرمایش امام خمینی (ره) است؛ بنابراین طرح مسایل سیاسی از روی منابر اگر در مسیر حق باشدچ، نه تنها اشکال ندارد بلکه خیلی هم خوب و لازم است.

وی افزود: مگر می‌شود گفت: در نمازجمعه عبادی سیاسی اظهارنظر سیاسی ممنوع است. البته این حرف‌ها را راجع به آقایان پناهیان می‌گویند که بنده می‌گویم اگر کلامش کلام حق باشد و ایراد‌ها را بازگو کند کار درستی است. درباره لحن هم خب! ما هیچ وقت نمی‌توانیم بگوییم نخست‌وزیر محترم اسراییل یا حضرت آقای ترامپ! اینکه می‌گویند چرا به مجلسی‌ها توهین شده است که باید گفت، خود مجلسی‌ها هستند که زمینه توهین علیه خودشان را فراهم کرده‌اند.

قدیری ابیانه در ادامه گفت: سئوال دلسوزان نظام این است، به چه دلیل نمایندگان مجلس با طرح شفاف‌سازی مخالفت می‌کنند و رای خودشان را از مردم پنهان می‌کنند تا مردم ندانند نمایندگان چه مواضعی اتخاذ می‌کنند یا چقدر حقوق، درآمد و دارایی دارند. آنهم در شرایطی است که با طرح اف آی تی اف دنبال این هستند تا مناسبات مالی کشور در دسترس آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها باشد؟ همه این‌ها سئوال‌هایی است که باید مجلسی‌ها جواب بدهند. برخی از نماینده‌های مجلس برای برنده شدن در انتخابات میلیارد‌ها تومان خرج می‌کنند و اتفاقا همان‌ها با طرح شفاف‌سازی مخالفت می‌کنند.

این چهره همچنین افزود: اگر کسی یا کسانی تخلفی مرتکب نشده‌اند و از خودشان اطمینان دارند، دلیلی ندارد از شفاف‌سازی نگران و ناراضی باشند. پس بهتر است، همه به قانون سفافیت رای دهند و به آن احترام بگذارند و خواسته‌های مشروع و منطقی دیگران را قبول کنند تا شائبه‌ای با این مضمون ایجاد نشود که شاید کاری کرده‌اند که اجازه شفاف‌سازی را نمی‌دهند.

محمد حسن قدیری ابیانه در پایان صحبت‌هایش گفت: در کشور اسلامی همه باید مراقب رفتارمان باشیم تا اگر قرار شد، نظارتی یا شفاف‌سازی‌ای صورت بگیرد، نگران نشویم.

khabarban.com/a/25187681

۹۸/۰۶/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">