پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۸، ۰۸:۴۷ ب.ظ

۰

محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به هلاکت سرکرده گروهک تروریستی داعش توسط آمریکا، گفت: طبق اطلاعات منتشره توسط اسنودن (افشاگر مسائل امنیتی) داعش توسط آمریکا، انگلیس و اسرائیل شکل گرفته است. ابوبکر بغدادی هم که آن زمان در زندان عراق بود پذیرفت با آمریکایی‌ها همکاری کند و یکی از عوامل آنها شود. از همین رو او یک سال دوره خطابه را در اسرائیل گذراند.

او ادامه داد: علاوه بر این کلینتون هم در کتاب خاطرات خود ذکر می‎کند که به کشورهای بسیاری سفر کرده است تا زمینه به رسمیت شناختن دولت به اصطلاح اسلامی داعش به رهبری ابوبکر بغدادی را فراهم کند.

قدیری ابیانه افزود: ترامپ هم پیش از انتخابات تاکید کرد که داعش توسط آمریکا ایجاد شده است و جهت‌گیری کلی این گروهک تروریستی ضربه زدن به مسسلمانان و رهایی رژیم صهیونیستی است، به همین دلیل هم بارها مجموعه‌های داعش در سرزمین‌های اشغالی و توسط رژیم غاصب صهیونیستی درمان شدند و هر بار که سران داعش به محاصره درآمدند، آمریکایی‌ها به نجات آنها پرداختند.

او تاکید کرد: اما امروز تاریخ مصرف داعش تمام شده، این گروه تروریستی خدمت خود را به آمریکا و انگلیس کرده و شکست‌‎های مکرر داعش موجب عدم موفقیت آمریکا در سایر طرح‌هایش شده است؛ ماجرایی که پیش از این در رابطه با القاعده و طالبان هم در پاکستان و افغانستان تکرار شد و شاهد بودیم که در تمامی این موارد در نهایت شکست خورد و این گروه‌ها علیرغم انجام جنایات بی‌شمار، نتوانستند به اهداف خود دست یابند.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: علاوه بر این باید گفت که تاکنون تمام گروه‌هایی که توسط آمریکا، انگلیس و اسرائیل ایجاد شده‌اند در نهایت از کنترل آنها خارج شده و حتی در مواردی به مقابله با آنها هم پرداخته‌اند؛ از همین رو نیز غرب تلاش خود را برای ضربه زدن به آنها به کار گرفته است و داعش هم از این قاعده مستثنی نیست و علاوه بر دشمنی با جهان اسلام، تهدیداتی هم برای کاخ سفید داشته است.

او با اشاره به صحت ادعای ترامپ مبنی بر کشتن ابوبکر بغدادی، ادامه داد: امروز شاهدیم که ترامپ اعلام کرده است بغدادی با کمربند انتحاری خود را در تونل کشته است که اگر چنین باشد جسدی از او باقی نمی‌ماند و شاید فقط بتوان تکه‌هایی از آن را جمع کرد. پیش از این هم روسیه گفته بود که در عملیاتی او را کشته است و حال آمریکا این ادعا را مطرح می‌کند اما با توجه به شواهد موجود، احتمال کشته شدن او وجود دارد زیرا در غیر این صورت این گروهک می‌توانست این ادعا را تکذیب کند اما شاهدیم که تکذیبی صورت نگرفته است.

قدیری ابیانه در پایان خاطرنشان کرد: با وجود تمامی این موارد باید گفت که کشته شدن بغدادی به معنی پایان توطئه‌های همفکران او یعنی آمریکا، اسرائیل و انگلیس نیست و آنها همواره در تلاشند تا هر طور شده است، خود را فعال نشان دهند اما دیگر سرزمینی را در اختیار ندارند.

yjc.ir/fa/amp/news/7121690

۹۸/۰۸/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">