پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۴ ب.ظ

۰

اطلاعیه قدیری ابیانه:

باسمه تعالی

جهت اطلاع مردم شریف ایران در مورد بزه آقای عبدالحمید قائمی‌نژاد فرزند محمد از اهالی کاشان

قائمی نژاد در انتخابات گذشته مجلس شورای اسلامی در کاشان برای تخریب چهره اینجانب محمد حسن قدیری ابیانه اقدام به نشر اکاذیب، توهین و افترا در فضای مجازی و در سخنرانی‌های خود نمود و هیچ مرزی را برای طرح دروغ‌های خود قائل نبود.

این عنصر کثیف که به دروغ خود را مدافع حرم نیز می نامد، هیچ اقدامی برای عذرخواهی و اعتراف به دروغگویی خود نکرد تا اینکه انیجانب از او به دادگاه شکایت کردم. آنگاه او شروع به مکاتبه با اینجانب کرده و ضمن عذرخواهی و اعتراف به دروغ و بی اساس بودن ادعای خود طلب بخشش نمود در حالی که هیچ اقدامی برای درج همین مطالب و اعتراف به کذب بودن ادعاهایش در فضای مجازی و از جمله در کانال های خود و کانال هایی که به نشر اکاذیب و توهین و افترا نکرد.

اینجانب حاضر به گذشت از او نشدم تا درس عبرتی باشد برای کسانی که عرصه انتخابات را عرصه فحاشی، دروغ، تهمت، توهین، افترا می‌دانند که متاسفانه در کاشان مثل سایر مناطق به شدت رایج است. بویژه که او ادعای اصولگرایی داشت در حالی که بویی از اصول نبرده بود.

او در دادگاه اعتراف کرد که همه آنچه علیه اینجانب گفته بود کذب و ساخته و

پرداخته خود او بود و حتی مطرح می‌کرد که باور دارد که با وجود حضور مستمر در سوریه به عنوان مدافع حرم، گناه او در زدن تهمت به اینجانب علت عدم شهادت اوست و لذا لیاقت شهادت را ندارد و از اینجانب می‌خواست تا از گناه او درگذرم تا بلکه زمینه شهادت او فراهم شود، شهادتی که به شدت مشتاق آن است!

این در حالی است که در صحبتی که با سردار چارباغی (کاشانی) از فرماندهان سپاه قدس در سوریه داشتم، او ادعای مدافع حرم بودن قائمی‌نژاد را کذب محض اعلام کرد و به اینجانب گفت که لحظه‌ای او مدافع حرم نبوده است!

قائمی نژاد باز هم در دادگاه دروغ گفت و ادعا کرد که اقدام او علیه اینجانب به دنبال واردآوردن اتهام از سوی اینجانب بوده به او بوده حال آنکه بنده کلامی علیه او صحبت نکرده بودم و از زمانی که متوجه اعمال خبیثانه او شدم به افشای ماهیت اوپرداختم.

به هر حال دادگاه کاشان رسیدگی به اتهامات او را بررسی کرد و با توجه به مستندات ارائه شده که به تایید پلیس فتا هم رسیده بود حکم به محکومیت او داده شد.

اینجانب که معتقد بودم چنین افراد خبیثی باید به مجازات های سنگین تری برسند نسبت به حکم صادره اعتراض کردم ولی دادگاه تجدید نظر نیز تخلفات او را محرز دانست و حکم قبلی را تایید کرد.

او قبلا به من گفته بود که یک گروه شایعه ساز دارد که علیه جناب آقای گرانمایه پور نیز اقدامات تخریبی گسترده ای داشته است.

از من گفته بود که اگر قول دهم در صورت رای آوری مسئولیت دفتر نمایندگی را به او بدهم حاضر است از بنده حمایت کند که بنده نپذیرفتم و لذا به سراغ نماینده فعلی رفت و برای جمع کردن آراء به نفع او به تخریب، توهین، افترا و تشویش اذهان عمومی علیه اینجانب روی آورد.

بخشی از رای دادگاه تجدید نظر اصفهان علیه او به شرح زیر است:

"در خصوص اتهام آقای عبدالحمید قائمی نژاد فرزند محمد ... دایر بر توهین، افترا، نشر اکاذیب در فضای مجازی، موضوع شکایت آقای محمد حسن قدیری ابیانه فرزند علی توجها به کیفرخواست صادره و با توجه به محتویات پیامهای ارسالی از سوی متهم خطاب به شاکی در فضای مجازی در کانال رسمی قائمی نژاد (پیام رسان تلگرام)، ملاحظه اقدامات پلیس فضای تبادل اطلاعات و امنیت تهران که گزارش خود را در صفحات 12 و 14 پرونده به صورت مشروح اعلام کرده است و با توجه به متن پیامهای ارسالی که متضمن توهین، افترا و نشر اکاذیب است و ارسال این مطالب مورد قبول متهم و وکیل وی در مراحل مختلف دادرسی واقع شده است، ملاحظه مطالبی که متهم خطاب به شاکی در فضای مجازی منتشر کرده است (صص 44 و 46 و 47 و 48) اگر چه هم بر اساس اظهارات متهم و وکیل وی و هم در جلسه دادرسی  نزد اینجانب، این درخواست مورد پذیرش شاکی واقع نشده و شاکی درخواست رسیدگی نموده است و ... در مجموع و با در نظر گرفتن جمیع شرایط و اوضاع و احوال پیرامون قضیه، دادگاه ... اتهامات انتسابی را محرز دانسته و به استناد مواد 608 و 697 و 746 از قانون مجازات اسلامی مصوب 1392 و تبصره 3 آن با رعایت ماده 38 از قانون اخیر الذکر به لحاظ ... ندامت وی از ارتکاب بزه‌های معنونه،

اولا: بابت بزه توهین به پرداخت یک میلیون ریال جزای نقدی به صندوق دولت محکوم می‌گردد.

ثانیا: بابت بزه افترا به تحمل یک فقره حبس هفت ماه محکوم می گردد لکن با توجه به موارد پیش گفت و رعایت شرایط ماده 40 ناظر به مواد 46، 52، 54 از قانون مجازات اسلامی مصوب 1392، قرار تعلیق اجرای مجازات مذکور به مدت 18 ماه صادر می گردد تا در صورتی که در ایام تعلیق، محکوم علیه، مرتکب بزه عمدی مستوجب مجازات تا درجه هفت نشود محکومیت تعلیقی بی اثر محسوب در غیر این صورت علاوه بر اجرای مجازات جرم اخیر، مجازات معلق نیز به مرحله اجرا در خواهد آمد

ثالثا: در باب بزه نشر اکاذیب در فضای مجازی، به پرداخت سی میلیون ریال جزای نقدی به صندوق دولت محکوم می گردد مضافا یک مجازات آن هم اشد قابل اجرا است ضمنا در صورت وجود گروه های تلگرامی حضرت بهار و مطالبه گری، متنی که متهم، خطاب به شاکی (به شرح صفحات 44- 46 - 47 – 48)، تنظیم کرده، در گروه های اجتماعی مذکور نیز درج شود. رای حضوری است...

هشدار: اینجانب این مدارک را جهت شورای محترم نگهبان در تهران و کاشان و اصفهان ارسال خواهم کرد.

او قطعا برای نامزدی مجدد تایید نخواهد شد. لیکن صلاحیت پیوستن به تیم هیچ یک از نامزدها را ندارد و اگر نامزدی او را در تیم خود راه دهد به افشای او خواهم پرداخت.

ملاحظات: او نه تنها موارد مندرج در حکم دادگاه را در کانال های خود و مذکور منتشر نکرد بلکه از آنجا که شهید ادواردو آنیلی فرزند سوپر میلیاردر ایتالیایی توسط اینجانب با تشیع آشنا شده و مذهب شیعه را برگزید و در نهایت بدست صهیونیستها به شهادت رسید، این جرثومه فساد اصولا منکر مسلمان شدن او شد و شهید ادواردو آنیلی را جاسوس دوجانبه اعلام کرد و انکار اعضای صهیونیست خانواده ادواردو را دلیل دروغ بودن مسلمانی ادواردو آعلام کرد حال آنکه مستندات زیادی مبنی بر مسلمان بودن ادواردو موجود است که حضور او در صف اول نماز جمعه یکی از دلایل آن است.

دریافت pdf  نامه قدیری ابیانه به شورای محترم نگهبان

۹۸/۰۹/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">