پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۸، ۰۸:۵۸ ق.ظ

۰

بدترین دولت بعد از انقلاب متعلق به روحانی است

سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۸، ۰۸:۵۸ ق.ظ

قدیری ابیانه کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه دولت روحانی بدترین دولت بعد از انقلاب است، گفت: در اغتشاشات اخیر بین 20 تا 30 هزار میلیارد تومان از اموال مردم و کشور از بین رفت.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمدحسن قدیری ابیانیه در نشست نمایندگان ادوار جبهه مردمی نیروهای انقلاب و کاندیداهای اصولگرای مجلس که شامگاه امروز در مجموعه شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: سال گذشته آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده است که میزان یارانه پنهان در کشور 930 هزار میلیارد تومان است که هم‌اکنون این رقم حدود 1350 هزار میلیارد تومان است که با قیمت روز طلا چیزی حدود ۳۰۰۰ تن می‌شود. ضمن اینکه این رقم معادل 930 هزار خانه یک میلیارد تومانی و 9 میلیون و 300 هزار شغل که برای هر کدام از آنها 100 میلیون تومان برای ایجاد هر شغل هزینه شود خواهد شد.

وی افزود: قیمت تمام شده بنزین شامل هزینه بنزین به نرخ فوب‌ خلیج فارس و هزینه حمل‌ونقل آن در شرایط فعلی معادل 8 هزار تومان است.

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: میزان صادرات نفت، گاز و میعانات گازی در بودجه سال گذشته 96 هزار میلیارد تومان بوده است. یعنی به ازای هر ایرانی ماهیانه ۱۰۰ هزار تومان.

قدیری ابیانه گفت: در لایحه بودجه سال آتی صادرات نفت در بودجه عمومی بین 10 تا 12 میلیارد دلار در نظر گرفته شده تا نفت بفروشیم که به ازای هر ایرانی ماهیانه 10 الی 12 دلار بالغ می‌شود. لذا با توجه به شرایط فعلی با پول نفت نمی‌توانیم خواسته و مطالبات مردم را پاسخگو باشیم. 

وی گفت: در توزیع هر کالایی که برای واردات آن ارز دولتی اختصاص یابد فسادزا است. برای واردات واردات گوشت در یک مورد 700 میلیون یورو ارز دولتی اختاص یافت که منشاء رانت گسترده شد.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: یارانه بنزین حدود 265 هزار میلیارد تومان است که معادل ایجاد دو میلیون و ۶۵۰ هزار شغل است که برای هر کدام.۱۰۰ میلیون تومان بلاعوض اختصاص یابد.

قدیری ابیانه گفت: افزایش نرخ کالا و اجناس به بهانه بنزین در کشور صورت گرفته است ولی همه این گرانی به بنزین مربوط نمی‌شود.

وی تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر بین 20 تا 30 هزار میلیارد تومان از اموال مردم و کشور از بین رفت که اثر آن کاهش ارزش پول ملی است.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: من دولت روحانی را بدترین دولت بعد از انقلاب می‌دانم ضمن اینکه روحانی را هم بدتر از بنی‌صدر می‌دانم. تا زمانی که عدم کفایت سیاسی او در مجلس تصویب شد.

قدری ابیانه گفت: باید با شفافیت در بودجه، با درک.واقعی از وضعیت موجود امکان بررسی طرح‌ها و اقدامات خاص برای برون رفت از وضعیت فعلی را ایجاد کنیم. 

وی افزود: ساده ترین راه موجود در شرایط فعلی کشور واریز درآمد آزادسازی بنزین به صورت نقدی به حساب مردم است که از وضعیت قبل از آن بهتر است.

۹۸/۰۹/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">