پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۱۷ ق.ظ

۰

قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: اگر هدف آقای روحانی هنوز بر اساس توهمات شکل گرفته این سفر به زیان کشور خواهد بود.

محمد حسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به سفر قریب الوقوع رئیس جمهور کشورمان به ژاپن، گفت: گسترش روابط ایران و ژاپن همیشه مد نظر دو کشور بوده و این سفر می تواند در این زمینه مفید باشدوی ادامه داد: اما اگر آقای روحانی تصور کرده که می تواند این سفر را مقدمه ای برای تعامل با آمریکا یا مذاکره با آن قرار دهد، جز ارسال پالس هایی منفی به آمریکا اثر دیگری نخواهد داشت.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با بیان اینکه آقای روحانی هنوز دست از اشتباهات خود برنداشته است، افزود: متاسفانه شش سال از وقت کشور صرف توهم تعامل با آمریکا شده و نتیجه آن جز خسارت برای ملت ایران، تشدید تحریم ها، تهدیدها و توطئه ها نبوده است.

قدیری ابیانه با اشاره به افزایش ناگهانی قیمت سوخت در کشور، اظهار داشت: بی تدبیری دولت در نحوه افزایش قیمت بنزین منجر به ایجاد اغتشاشات اخیر گردید.

وی خاطرنشان کرد: رئیس شورای امنیت ملی گفته بود که در چنین شرایطی خسارات بیشتری را پیش بینی می کردیم اما آقای روحانی خواب را بر مدیریت آن ترجیح داد.

کارشناس مسائل سیاست خارجی افزود: اغتشاشات اخیر و تخریب هایی که انجام شد یک علامت مهم به آمریکا و غرب داد و آن اینکه تحریم ها اثر گذار است و آنچه هدف غرب از تشدید تحریم ها بوده، امکان پذیر است.

√ اگر هدف روحانی بر اساس توهمات باشد، سفر به زیان کشور خواهد یود

قدیری ابیانه ادامه داد: اگر هدف روحانی از سفر به ژاپن هنوز بر اساس توهمات شکل گرفته باشد، این سفر به زیان کشور خواهد بود.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: راهکار اقتصاد ایران تحقق اقتصاد مقاومتی است که لازمه آن هم اعتماد به مردم کشور خودمان و هم کسب اعتماد عمومی نسبت به دولت است.

وی با بیان اینکه اعتماد مردم به دولت نتیجه عملکرد خود دولت است، اظهار کرد: متاسفانه نه دولت به ملت خود اعتماد دارد و نه مردم اعتمادی به این دولت دارند.

قدیری ابیانه با اشاره به تاثیر این سفر بر مسائل منطقه ای گفت: متاسفانه این سفر در مسائل منطقه ای هم تاثیر و دستاوردی نخواهد داشت.

√ دروغ گویی در دولت روحانی نهادینه شده

وی ادامه داد: اگر با حسن ظن به سفرهای آقای روحانی نگاه کنیم، می بینیم که در چارچوب یک توهم قرار د‌ارد و ظاهرا قرار است او تا پایان دوره ریاست جمهوری خویش از توهم خارج نشود ضمن اینکه متاسفانه دروغ گویی در این دولت نهادینه شده است که نوعی سیاست ورزی تلقی می گردد.

کارشناس سیاست خارجی گفت: یکی از آخرین دروغ های دولت این است که اعلام کرده از سال 99 یک میلیون شغل جدید ایجاد خواهد کرد که البته چنین شعارهای بی اساسی در آستانه هر انتخاباتی توسط دولت داده می شود.

mojnews.com/fa/amp/news-309156

۹۸/۰۹/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">