پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۷ دی ۱۳۹۸، ۰۶:۵۸ ق.ظ

۰

FATF یک جاسوسی آنلاین علیه کشورمان است

شنبه, ۷ دی ۱۳۹۸، ۰۶:۵۸ ق.ظ

قدیری ابیانه: 👈کارشناس مسائل سیاسی گفت: FATF هیچ دستاوردی برای ایران ندارد، اما پر از دستاورد برای آمریکا و دشمنان ماست.

محمد حسن قدیری ابیانه تحلیلگر مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در ارزیابی منافع و مضرات پذیرش FATF گفت : پذیرش این لایحه تاثیر بسیار مثبتی برای آمریکا دارد، زیرا می‌تواند تمام تراکنش‌های مالی ما را کشف کرده و از آن هم برای تحریم افراد ،هم تحریم شرکت‌ها و هم جلوگیری از دور زدن تحریم‌ها استفاه کند.

او ادامه داد: FATF هیچ نفعی برای ما نداشته و حتی اگر ما را در لیست سفید هم قرار دهند (که البته عربستان و اسرائیل هم باید با آن موافقت کنند) تحریم‌های آمریکا باعث شده که بانک ها جرات مراوده با ایران را نداشته باشند؛ بنابراین قطعا FATF به نفع ما نبوده و ما در این میان ضرر خواهیم کرد. حتی اگر یک روزی اوضاع عوض شود و آمریکا و شورای امنیت تحریم هایشان را بردارند که برنخواهند داشت، آن زمان شاید ما بتوانیم طبق شرایط FATF عمل کنیم.

قدیری ابیانه با اشاره به موضوع شفافیت مالی FATF گفت: باید از دولت و تمام افرادی که اصرار دارند مسائل مالی ما شفاف شود پرسید که چرا خودشان حاضر نیستند مسائل مالی ، حقوق و دارایی هایشان برای ملت خودمان شفاف شود ؟ بنابراین اصرار آنها بی جهت است.

تحلیلگر مسائل سیاسی درباره چگونگی مسدودسازی راه‌های دور زدن تحریم‌ها توسط FATF بیان کرد: آنها می‌توانند اطلاعاتی را از ما بگیرند و بفهمند که ما با کجا مبادله داشته ایم تا با تحریم همان کشورها راه‌های دور زدن تحریم‌ها را مسدود کنند.

او درباره اینکه آیا با رد این لوایح وضعیت تحریمی ما بدتر خواهد شد؟ گفت: شرایط تحریمی ما دیگر بدتر از این نخواهد شد، زیرا الان کشورهایی مانند هند و ژاپن هم جرات مبادله با ایران را ندارند، در حالی که طبق مصوبه شورای امنیت نباید این تحریم‌ها انجام می‌شد و آنها نباید به آن تن می‌دادند.

قدیری ابیانه ادامه داد: برای مثال آمریکا یک بانک فرانسوی را بیش از ۷ میلیارد دلار جریمه کرد حتی اخیرا آمریکا اعلام کرده که مواد لازم برای تولید آهن را هم تحریم کرده و تهدید کرده که هرکسی که با ایران در این زمینه ها هم مبادله کند تحریم و مجازات خواهد شد؛ بنابراین FATF هیچ دستاوردی برای ایران ندارد، اما پر از دستاورد برای آمریکا و دشمنان ماست. در یک کلام باید گفت که FATF یک جاسوسی آنلاین و گسترده علیه ایران است.

تحلیلگر مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: همین الان کشورهایی هم وجود دارند که به این لوایح نپیوستند؛ بنابراین ماهم می‌توانیم بگوییم که اینها می خواهند از این لوایح برای تحریم بیشتر کشورمان استفاده کنند؛ ناگفته نماند که مسئولان FATF هم مسئولان وزارت خزانه داری آمریکا هستند.

yjc.ir/fa/amp/news/7185651

Www.ghadiri.ir

@ghadiri1404

@Gozideha1404

۹۸/۱۰/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">