پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۸، ۰۲:۴۵ ق.ظ

۰

قدیری ابیانه: گروه‌های اصول‌گرا نباید تنها به فکر پیروزی نامزدهای خود باشند

فعال سیاسی اصول‌گرا گفت: نواصول‌گرایان و اصول‌گرایانباید تلاش گنند به لیست واحد برسند و در انتخاب نامزدها فقط هدف پیروزی گروه خودشان، مدنظر نباشد.

«محمدحسن قدیری ابیانه»، فعال سیاسی اصول‌گرا، در خصوص اختلاف درون جناحی اصول‌گرایان به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا برای ارائه لیست انتخاباتی گفت: با توجه به اینکه اصلاح‌طلبان پایگاه اجتماعی خود را از دست دادند اگر میان اصول‌گرایان اختلافی باشد به نفع جریان اصلاح‌طلب خواهد بود. در همین راستا بررسی فعالیت‌های انتخاباتی احمدی‌نژاد به ویژه در دوره قبلی انتخابات ریاست جمهوری نشان می‌دهد عملکرد او به نفع اصلاح‌طلبان و به ضرر اصول‌گرایان است.

او افزود: راه برای همکاری میان جبهه پایداری و شورای ائتلاف اصولگرایان و نواصولگرایان باز است و با توجه به اینکه، فرصت هنوز باقی است، امیدوارم به تفاهم برسند.

قدیری ابیانه با بیان اینکه «امیدوارم اصول‌گرایان و جبهه پایداری و نواصولگرایان لیست واحدی ارائه بدهند» تصریح کرد: با توجه به اینکه مصالح مردم و کشور باید هدف اصلی باشد، نواصول‌گرایان، پایداری‌ها و اصولگرایان باید به لیست واحد برسند و در انتخاب نامزدها فقط هدف پیروزی گروه خودشان مدنظر نباشد.

سفیر اسبق ایران در استرالیا و مکزیک خاطرنشان کرد: اگر برای حفظ مصالح مردم از حزب خود بگذرند و ملاک حزب و گروه نباشد، می‌توانند به وحدت برسند و همه گروه‌ها در لیست واحد قرار بگیرند. چراکه تنها 30 نفر می‌توانند از حوزه تهران وارد مجلس شوند در حالی که داوطلبان واجد صلاحیت خیلی بیشتر از 30 نفر هستند و لذا باید اصل را بر رسیدن به تفاهم بگذارند.

۹۸/۱۰/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">