پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۲۹ ق.ظ

۰

۱۵ دی ۹۸

قدیری ابیانه کارشناس مسائل سیاسی گفت: در حقیقت آمریکا به دنبال تجزیه عراق است، زیرا بزرگ‌ترین سفارت‌های آنها در عراق مستقرند.

آمریکا به دنبال تجزیه عراق است / آمریکا پس از ترک پایگاه‌هایش به کردستان عراق خواهد رفت.

محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن ابراز محکومیت اقدام جنایت کارانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی گفت: اقدامات نظامیان آمریکایی در حمله به مراکز بسیج عراق و به شهادت رساندن اتباع عراقی نشان از گستاخی مقامات آمریکایی و جنایت پیشگی آنها دارد.

او ادامه داد: آمریکایی‌ها خود را حاکم عراق قلمداد می‌کنند، موضوعی که به منزله توهین به مردم و حاکمیت ملت عراق است.

قدیری ابیانه گفت: جنایات متعدد آمریکا عکس العمل‌هایی مانند عصبانیت مردم و حمله به سفارت این کشور در عراق را به دنبال داشته، اما آمریکایی‌ها نمی‌خواهند اعتراف کنند که ملت عراق آنها را نمی‌خواهد و با آنها به مبارزه برمی‌خیزد؛ از همین رو در تلاش هستند تا فرافکنی کرده و خشم ملت عراق را به ایران نسبت داده و جمهوری اسلامی را مسئول حمله به سفارت خود نشان دهند.

کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: این حمله به دستور شخص ترامپ به کاروان سپهبد قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندسی انجام شد که به شهادت آنها انجامید، پس قطعا آنها باید منتظر پاسخی سخت باشند که این پاسخ از جهات مختلف به آنها داده خواهد شد.

او تاکید کرد: قبل از هرکس این ملت، دولت و حاکمیت عراق هستند که باید مسئول پاسخگویی به این تجاوزات باشند و زمینه برای تصویب قوانینی در راستای اخراج آمریکا از عراق را فراهم کنند. آمریکا هم باید تمام پایگاه های خود را در عراق تعطیل کرده و بیرون ببرد زیرا تا پایگاه‎های واشنگتن در عراق برپاست این کشور روی امنیت به خود نخواهد دید.

قدیری ابیانه مقصد بعدی آمریکا را کردستان عراق دانست و ادامه داد: در حقیقت آمریکا به دنبال تجزیه عراق است، زیرا بزرگ‌ترین سفارت‌های آمریکا هم در عراق مستقرند و بیشترین پرسنل را نیز دارند، زیرا آنجا یک سفارت دیپلماتیک نیست، بلکه محلی برای حاکمیت در عراق و توطئه برای کل منطقه است.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به نحوه ترور شهید سلیمانی گفت: این نحوه ترور نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها از مدت‌ها پیش در جریان سفر سپهبد سلیمانی بودند و با آمادگی کامل این عملیات را انجام دادند؛ جنایتی که ابعاد بسیاری وسیعی داشت، زیرا در این عملیات هم شهید سلیمانی و هم ابومهدی المهندسی و تعدادی از دو طرف در یک عملیات به دستور ترامپ شهید شدند که خون این دو با هم به زمین ریخته شد و دو ملت ایران و عراق خونشان به جوش آمد.

قدیری ابیانه بیان کرد: شهادت هم زمان این دو شهید، وحدت بیشتر دو ملت را به دنبال خواهد داشت و هر دو ملت هم بر علیه آمریکا به تکلیف خود عمل خواهند کرد و ایران انتقام سختی از آمریکا خواهد گرفت که این انتقام تنها مختص ایرانیان نخواهد بود و مردم عراق ، سازمان های مبارز عراقی و سایر مبارزین جهان به خصوص جهان اسلام به دنبال انتقام گیری و ضربه زدن به آمریکا خواهند بود.

yjc.ir/fa/news/7197027

۹۸/۱۰/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">