پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۵۹ ب.ظ

۰

خبر و نظر👈 بدعت جدید دولت برای صدا و سیما/ بسته های خبری رییس جمهور را خودمان تولید می کنیم شما فقط پخش کنید!

🔹تیم اطلاع رسانی دولت با فشار به صدا و سیما دنبال ایجاد یک بدعت جدید برای رییس جمهور است که تا بحال سابقه نداشته است؛ این تیم بعد از آنکه در تحمیل برخی مستندهای خاص خود به رسانه ملی ناکام ماند و برخی پروژه های عملیات روانی آن شکست خود حالا بدنبال آن است تا بسته های خبری آقای رییس جمهور در مراسم مختلف را خود تهیه و تدوین کند و فقط صدا و سیما پخش کننده باشد.

🔹تذکری که از سوی رییس جمهور به صدا و سیما داده شده است و واعظی هفته پیش آن را رسانه ای کرد نیز در همین زمینه بوده و رییس جمهور خواستار پخش بسته های تبلیغاتی و خبری ویژه خود به جای آنچه به صورت معمول برای روسای جمهور مختلف گروههای مختلف خبری تلویزیون تولید می کرده اند شده است .

🔹خبرهای فارس حکایت از آن دارد که تا الان رئیس صدا و سیما این درخواست را نپذیرفته و گفته است ما برای هیچ یک از سران قوا چنین رویه ای نداریم حتی برای خبر رهبری نیز گروهی از خود صدا و سیما این کار را انجام می دهند و چنین درخواستی یک بدعت است و نوعی انحصارگرایی به شمار می رود .

🔹رئیس دفتر رئیس جمهور اما بعد از مقاومت «علی عسکری» فشار را به حداکثر رسانده و تاکید کرده است یا همان بسته خبری تولید شده ما را پخش کنید یا اصلا از رئیس جمهور خبری پخش نکنید.

نظر👈 قدیری ابیانه: قانونا نه میتوانند صدا و سیما را مجبور به پخش گزارشات خود در مورد پخش مطالب به رئیس جمهور کنند و نه نمی‌توانند صدا و سیما را از پخش هر خبری در مورد رئیس جمهور منع کنند.

نظام ما جمهوری اسلامی است و نه دیکتاتوری ریاست جمهوری

۹۸/۱۰/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">