پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۴۶ ق.ظ

۵

در مورد شخصیت ظریف

دوشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۴۶ ق.ظ

🔸محمد جواد ظریف را سال هاست که میشناسم؛ از زمانی که کارمند محلی نمایندگی کشورمان در سازمان ملل متحد در نیویورک بود. معتقدم دکتر ظریف، ضعیف ترین، پر ادعاترین، متوهم ترین، زودرنج ترین، پرتوقع ترین، ساده لوح ترین، بی ثمرترین وزیر خارجه ایران است.

🔸اگرچه او را اهل خیانت آگاهانه نمی‌دانم، اما متاسفانه رفتار کودک نازپرورده، ترسو، لوس و لجبازی را دارد که پیوسته برای بسیاری از هم میهنانش و حتی مردم آزاده دیگر کشورها موجب شرمساری و سرافکندگی است.

🔸 ظریف می داند که برای کشور در هرحال هزینه زاست؛ هم ماندن او در کسوت وزیر امور خارجه موجب خسارت است و هم رفتنش در میانه این معرکه برای کشور پر هزینه است، ولی باز هم با تمام بی‌هنری، هر بار ناز و کرشمه میکند!

🔸ظریف هم مجذوب غرب است و هم مرعوب غرب. هم دشمن را قوی تر از آنچه هست می‌پندارد و هم ملت ایران را در ذهن خود ضعیف تصور می کند. او حداقل اهل عبرت گرفتن از اشتباهات و تجربه آموز هم نیست که دل خوش کنیم به اینکه شاید شکست های دیپلماتیک مکررش پلی برای پیروزی شود. فقط و فقط دعا می کنم روزهای سیاه این دولت بد یُمن و فرصت سوز و حراف و متکبر و نابخرد و بی تدبیر، زودتر سپری شود و پایمال شدن مکرر عزت، حکمت و مصلحت هرچه زودتر به پایان برسد.

۹۸/۱۱/۰۷

نظرات  (۵)

دکتر قدیری عزیز بسیار زیییییییییییییییییییییبا گفتین .ممنون. امیدوارم هرچه زودتر از شر این دولت بی کفایت که بی کفایت ترین و بی تدبیرترین دولت پس از انقلابه راحت بشیم و در خرداد 1400 ایشالله یک رییس جمهور انقلابی جوان انتخاب بشه و دل رهبر هم شاد بشه. وبلاگ بسیار زیبایی دارین. یاعلی فدای سید علی

آقایی که از ظریف تعریف میکنی .خواهشا قبل از این تعریفها سودی که در زمان وزارتش به این کشور رسیده را بگو.بعد بیا ضررهاش را هم بدون موضع گیری بررسی کن.

جناب آقای قدیری با این توصیف شما از پریف بهتر است بفرمایید آیا از بعد از انقلاب تاکنون تلاشی برای عدم به کارگیری ظریف در پستهای سیاسی کرده اید یا نه؟حرف زدن برای همه آسان است. عمل کجاست؟ شما در جایی گفته اید که حاضرید شهادت بدهید روحانی بعد از قطعنامه598 میخواست قسمتی از خاک کشور را واگذار کند. آیا شما تازه این مطلب را بازگومیکنید یا زمان ثبت نام باری ریاست جمهوری در شش سال پیش نیز برای نهادهای امنیتی وشورای نگهبان گفتید؟

پاسخ:
آن موقع یادم نبود
۱۴ بهمن ۹۸ ، ۰۹:۳۲ پاسخ به جناب سعید

بنده منتقد اقای قدیری ابیانه هستم اما ...به شما یاد اوری می کنم اقای ظریف هرگزتوسط اینده گان جایگاهی بهتر نخواهند داشت .قبول ندارید ؟بین مردم برید و نظر سنجی کنید ببینید امروز و همین دقایق تاریخ مردم از ایشون روی برگردانندن یا خیر ؟

من نمی دانم  شما که تندروها را می شناسید خودتان را حامی  کدام گروه و جریان سیاسی  معرفی می کنید ؟و ببینیم این جریان  سیاسی چقدر محبوبیت داره ؟

من هم می گویم دکتر ظریف باسوادترین ،دیپلمات ترین،متخصص ترین ،مسلط ترین،خردمندترین  و بالاترین وزیر خارجه ای است که در طول این سالها دیده ام.اما طبیعی است که افراد تندرو  و افراطی او را قبول نداشته باشند.جناب قدیری ! شما که در اوایل دوره ریاست جمهوری آقای روحانی می گفتید که ظریف فن مذاکره را می داند و این روحانی است که او را به عبور از خط قرمزهای نظام وادار کرده!!! حالا  لحنتان را تغییر داده اید و به دکتر ظریف می تازید.باز هم می گویم تاریخ نشان خواهد داد که ظریف پایدار می ماند یا امثال قدیری ابیانه و آیندگان از چه کسی به نیکی یاد خواهند کرد.اگر واقعا ذره ای به آزادی بیان معتقدید از شما می خواهم که این نظر را انتشار دهید و اگر هم نه که ..........

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">