پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۰۹:۰۰ ق.ظ

۰

قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: دولت ضعف خود را به ضعف مردم تعمیم ندهد.

محمد حسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به گستاخی دوباره غربی ها به ویژه فرانسوی ها در مورد طرح مذاکره توان موشکی ایران ، اظهار داشت: قطعا فرانسه در دشمنی با ایران حد و مرزی قائل نیست چرا که در زمان جنگ حمایت از صدام و ارائه سلاح برای حمله به کشتی های نفتی ایران را در کارنامه خود دارد.

وی با بیان اینکه فرانسه به پایگاه تروریست ها تبدیل شده است، ادامه داد: فرانسه همواره درصدد کشتار ملت ها بوده، لذا مطرح کردن چنین موضوعاتی از سوی آنها مسئله عجیبی نیست.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با بیان اینکه آنچه باعث می شود که این کشورها چنین جسارتی را داشته باشند برخورد شخص آقای روحانی و وزارت خارجه است؛ گفت: وقتی آقای روحانی می گوید من توان اداره کشور بدون رابطه با کشورهای خارجی را ندارم، طبیعی است این کشورها هم جسارت مطرح کردن مذاکره درباره توان دفاعی کشور را پیدا می کنند. 

قدیری ابیانه تصریح کرد: متاسفانه دولت بجای نشان دادن روحیه مقاومت و اقتدار ملت، ایران را محتاج رابطه با غربی ها نشان می‌دهد و درصدد کسب دلسوزی آنهاست.

وی با بیان اینکه ظاهرا آقای روحانی قصد ندارد دست از روش ذلیلانه بردارد، افزود: غربی ها از اینکه ایران توان ضربه زدن به پایگاه نظامی آمریکا در منطقه را داشت، ناراحت و نگرانند.

 سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با بیان اینکه ما در رابطه با توان دفاعی تن به مذاکره نمی دهیم زیرا در این رابطه تصمیم با روحانی نیست، اظهار داشت: یقینا اگر جلسه شورای عالی امنیت ملی به ریاست روحانی تشکیل می شد خروجی آن، حمله به پایگاه های آمریکایی نبود.

قدیری ابیانه افزود: نباید از دولت فرانسه که مردم خود را سرکوب می کند انتظار دلسوزی برای ملت خود را داشته باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه دولت ضعف خود را به ضعف مردم تعمیم ندهد، خاطر نشان کرد: هرچه ما محکم تر باشیم شاهد عقب نشینی بیشتر کشورهای غربی خواهیم بود.

۹۸/۱۱/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">