پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۰۶:۰۰ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه کارشناس مسائل سیاسی گفت: طرح معامله قرن توطئه ای از سوی امریکاست؛ حال آنکه آل سعود و رژیم صهیونیستی سودی از این طرح نخواهند برد.

«قدیری ابیانه» کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، پیرامون رونمایی آمریکا از طرح معامله قرن و نقش عربستان در آن گفت: بن سلمان که طبق سنت عربستان مستحق جانشینی پدر نبود با کودتا علیه پسر عموی بزرگش، زمینه را برای پادشاهی در کشور ثروتمند عربستان فراهم کرد و برای این‌که بتواند از حمایت و پشتیبانی آمریکا، اسرائیل، انگلستان و غربی‌ها برای رسیدن به قدرت بهره مند شود، خیانت به اسلام و ملل مسلمان و فلسطینی‌ها را راه رسیدن به این جاه طلبی خود می دانست.

قدیری ابیانه در ادامه بیان داشت: بر این اساس بن سلمان در توطئه مشترکی با آمریکا و انگلیس و اسرائیل وارد شده که به نفع اسرائیل و به ضرر فلسطینی‌ها و جهان اسلام است.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با اشاره به خیانت عربستان به مسئله فلسطین، اظهار کرد: آمریکایی ها هم هر چند برای شخص بن سلمان ارزشی قائل نیستند و به او به عنوان گاو شیرده نگاه می‌کنند، اما از این فرصت جاه طلبی او استفاده کرده و قصد دارند ضربه نهایی را به فلسطینی‌ها وارد کنند؛ اما این نقشه هم در نهایت شکست خواهد خورد.

وی در ادامه به طرح های صهیونیستی امریکا در منطقه اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها سفارت خود را به بیت المقدس منتقل کردند؛ جولان را به عنوان بخشی از سرزمین رژیم صهیونیستی به رسمیت شناختند و در مرحله بعدی قرار است الحاق رود اردن به اسرائیل را به رسمیت بشناسند. 

قدیری ابیانه افزود: رژیم صهیونیستی و آمریکای تروریست می خواهند حقوق آوارگان فلسطینی‌ را در کشور خویش پایمال کنند، فلسطین اشغالی را یک کشور یهودی اعلام کرده و در نتیجه ساکنین فعلی عرب، مسلمان و سرزمین اشغال شده فلسطین را نیز آواره کنند.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در پایان اظهار داشت: طرح معامله قرن از سوی آمریکا نیز توطئه دیگری در همین راستاست؛ حال آنکه آل سعود و رژیم صهیونیستی سودی از این طرح نخواهند برد. 

taghribnews.com/fa/interview/449536

۹۸/۱۱/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">