پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۸، ۰۵:۲۳ ق.ظ

۰

فصل تجارت - یک کارشناس مسائل اقتصادی و سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: به اندازه ای که تحریم ها و توطئه های دشمنان اثر دارد به همان اندازه شرکت گسترده مردم در انتخابات تحریم ها و توطئه ها در مسائل اقتصادی کشور را خنثی می کند.

«محمدحسن قدیری ابیانه» در گفتگو با رادیو اقتصاد با تاکید بر اینکه در انتخابات همه جای دنیا ملاک اکثریت رای دهندگان است نه اکثریت دارندگان رای، افزود: در اتحادیه اروپا و کشورهای اروپایی گاهی تنها 20 درصد مردم در انتخابات شرکت می کنند.

وی اظهارداشت: ایران در معرض توطئه، تحریم و تهدید کشورهای بزرگی قرار دارد که تبلیغات سنگینی را علیه ایران انجام می دهند بنابراین حضور گسترده مردم در انتخابات و انتخاب نمایندگان هم پشتوانه ای برای نمایندگان بوده و هم پشتوانه ای برای کشور است.

این کارشناس مسائل اقتصادی و سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا ضمن اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات منجر به ناامیدی دشمن می شود، ادامه داد: یکی از تلاش های دشمنان جدا کردن مردم از نظام است.

وی همچنین گفت: اما حضور گسترده مردم در انتخابات نشان می دهد که تلاش مزبور دشمنان شکست خورده گرچه در گذشته مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه و مراسم تشییع سردار سلیمانی این مسئله را ثابت کرده اند.

قدیری ابیانه در پایان به رادیو اقتصاد یادآور شد: اگر دشمنان از میزان تاثیر توطئه های خود ناامید شوند آرام آرام از توطئه های خود دست بر می دارند.

 

📻 علاقمندان می توانند جهت دریافت فایل صوتی به لینک زیر مراجعه کنند.

fasletejarat.com/Fa/News/339580

۹۸/۱۲/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">