پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۸، ۰۴:۱۶ ب.ظ

۰

وقتی دولتی‌ها می‌گویند "اگر کنوانسیون پالرمو و اف‌ای‌تی‌اف را تصویب نکنیم همه چیز گران می‌شود"، این حرف را وقتی دولت می‌زند جامعه را شرطی می‌کند، یعنی مردم ، اگر این‌ها تصویب نشوند بدانید که وقت گرانی است. شرطی کردن جامعه به ضرر کشور است.

قدیری ابیانه (29 اسفند 97): با تصویب اف ای تی اف می خواهند خودمان را به دست خودمان دار بزنیم.

به گزارش رسانه خبری صراط المستقیم ، دکتر محمد حسن قدیری ابیانه-کارشناس ارشد مسائل راهبردی در گفتگو با صراط المستقیم در خصوص اینکه برخی از اندیشمندان و صاحبنظران همگان اتفاق نظر دادند که تصویب لوایح پالرمو و اف ای تی اف ایران را در موضع ضعف قرار می‌دهد و برجام دیگری است و خسارات جبران ناپذیری برای کشور در پی دارد ، چرا هنوز برخی افراد مصر هستند که این لوایح تصویب شود ، گفت: اگر با نگاه حسن ظن به کسانی که اصرار دارند لوایح تصویب شود نگاه کنیم، باید که بگوییم غافل اند ، رئیس و مسئولین اف ای تی اف کسانی هستند که در وزارت خزانه داری آمریکا که اتاق جنگ با ایران است مسئولیت دارند و می خواهند از این لوایح استفاده کنند که راه دور زدن تحریم ها را ببندند ، این‌ها می‌آیند و می‌گویند اگر این کار را نکنیم جنس ها گران می شود ، این حرف را وقتی دولت می‌زند جامعه را شرطی میکند ، یعنی مردم ، اگر لوایح تصویب نشد بدانید که وقت گرانی است ، این خود زیان دارد.

 

وی افزود: فرض میکنیم اف ای تی اف و پالرمو، همه این ها تصویب شوند ، آیا گشایشی برای ما ایجاد می شود؟ اینها ما را از لیست سیاه یا خاکستری در بیاورند و بگذارند در لیست سفید!

 

سفیر اسبق مکزیک با بیان اینکه بر فرض اف ای تی اف بگوید از نظر ما روابط بانکی با ایران اشکال ندارد ، بانک ها حرف اف ای تی اف را می خوانند یا حرف آمریکا را؟ اظهار داشت: مسلماً گشایشی برای ما ایجاد نخواهد شد  ، فقط ما راه دور زدن تحریم ها را خواهیم بست چون شفاف خواهد شد.

کارشناس ارشد مسائل راهبردی افزود: آنها با تروریسم مخالف نیستند آنها حامی تروریست اند ، منافقین و گروهک ها را که جنایات بسیاری کرده اند در کشور خودشان پناه دادند و حمایتشان می‌کنند داعش را آنها ایجاد کردند اینها می خواهند منافع خودشان را دنبال کنند و می خواهند خودمان به دست خودمان، خودمان را دار بزنیم و از ترس مرگ خودکشی کنیم ، آنها می خواهند ما هم به تحریم آمریکا و غرب علیه خودمان بپیوندیم ، این چیزهایی که آنها میخواهند و دوست دارند تصویب بکنند خود تحریمی است نه چیز دیگری.

 

وی گفت: من متاسفم برای کسانی که اصرار بر تصویب لوایح پالرمو و اف ای تی اف دارند ، تجربه برجام برایشان کافی نبود؟ زیان‌هایی که ملت ما از بابت برجام تحمیل شد کافی نبود ؟ حالا دنبال چیزهای دیگری اند .

 

این کارشناس ارشد مسائل راهبردی افزود : یکی از منطق هایی که برخی افراد برای تصویب لوایح می آورند ، می گویند ما می خواهیم بهانه را از آمریکا بگیریم ، اگر قرار باشد آنچه را که آمریکا می‌خواهد تصویب کنیم، تا آنها بهانه نداشته باشند کافیست هر چیزی را می‌خواهند تصویب شود  بهانه کنند و ما برای اینکه بهانه را از ایشان بگیریم می آییم و هرچه آنها می‌خواهند را تصویب کنیم که به نظر من کار درستی نیست.

seratalmostaghim.ir/News/با-تصویب-fatf-می-خواهند-خودمان-را-به-دست-خودمان-دار-بزنیم

۹۸/۱۲/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">