پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۴۸ ب.ظ

۰

شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۸،

قدیری ابیانه: صهیونیست‌ها تلاش می‌کنند برای لطمه‌زدن به خانواده‌ها و اقتصاد کشور، احتکار را راه‌چاره جلوه دهند. میزان اخباری که شکبه‌ای مانند بی‌بی‌سی در رابطه با کرونا در ایران پخش می‌کند، چندین برابر اخباری است که در مورد کرونا در سایر کشورها از جمله در چین پخش می‌کند.

پایگاه صهیون‌پژوهی خیبر، همزمان با ورود ویروس کرونا به ایران و مبتلاشدن تعدادی از هموطنانمان به این ویروس، رسانه‌های صهیونیستی در تلاش هستند تا شرایط داخلی کشور را بحرانی نشان دهند. عده‌ای نیز می‌کوشند تا با احتکارکردن لوازم بهداشتی، از شرایط کنونی کسب درآمد کنند.

پایگاه صهیون‌پژوهی خیبر جهت بررسی ابعاد مختلف انتشار ویروس کرونا، گفت‌وگوی ویژه‌ای با «دکتر محمد حسن قدیری‌ابیانه» دکترای علوم استراتژیک، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام و سفیرسابق جمهوری اسلامی ایران در در مکزیک و استرالیا ترتیب داده است.

خیبر: تحلیل شما درخصوص بحث کرونا و عملیات‌رسانه‌ای دشمنان و سایر موضوعات پیرامون این بیماری، چیست؟

ویروس کرونا یک واقعیت تلخ هست که در سطح جهانی گسترش پیدا کرده است، و خطراتی دارد، و ما بایستی با تمام توان با آن مبارزه کنیم. این ویروس اگرچه خطراتی دارد، اما قابل مهار است. بخشی از وظایف مهارکردن این خطرات، برعهده دستگاه‌های بهداشتی و درمانی، و بخش دیگر برعهده خود مردم است که بایستی مسائل بهداشتی را رعایت کنند، و به هشدارهای مراکز علمی، بهداشتی و درمانی توجه کنند. مثلاً وقتی گفته می‌شود مردم از مسافرت و شرکت در تجمعات خودداری نمایند، بایستی مردم عزیز واقعاً از این اقدامات خودداری کنند.

کسانی که لوازم بهداشتی مورد نیاز را احتکار می‌کنند، به سلامت جامعه لطمه می‌زنند و بایستی برای آنان مجازات بازدارنده‌ای وضع شود. در این رابطه مجازات معمول برای احتکار کفایت نمی‌کند. مثلاً در قم که ویروس کرونا گسترش پیدا کرده، عده‌ای به احتکار ماسک روی آوردند. در حقیقت می‌خواهند از مرگ دیگران کاسبی کنند. معتقدم دستگاه قضائی بایستی آنان را به اعدام محکوم کند.

 

تلاش رسانه‌های صهیونیستی برای بحران‌سازی

علی‌رغم این واقعیت، رسانه‌های صهیونیستی و بیگانه تلاش می‌کنند از بروز ویروس کرونا، بحران‌های دیگری ایجاد کنند. مثلاً مردم را به احتکار دارو و غذا ترغیب می‌کنند. البته این کار را از سر دل‌سوزی برای خانواده‌ها در مواجه احتمالی با کمبود کالاها انجام نمی‌دهند، بلکه تلاش می‌کنند احتکار را به احتکار در خانه‌ها و به صورت بسیار گسترده سوق دهند، و قحطی مصنوعی ایجاد کنند. و این درحالی است که حتی بیش از نیاز مردم در کشور کالا وجود دارد.

صهیونیست‌ها تلاش می‌کنند برای لطمه‌زدن به خانواده‌ها و اقتصاد کشور، احتکار را راه‌چاره جلوه دهند. میزان اخباری که شکبه‌ای مانند بی‌بی‌سی در رابطه با کرونا در ایران پخش می‌کند، چندین برابر اخباری است که در مورد کرونا در سایر کشورها از جمله در چین پخش می‌کند.

 

شایعه‌پراکنی

مراکزی برای دامن‌زدن به ترس و واهمه در مردم، به جعل روی آورده‌اند. از جعلِ نامه وزیر بهداشت گرفته تا جعل صدای معاون وزیر بهداشت. اما سؤال این است که: چرا باید آن‌ها نامه‌ای با عنوان استعفای وزیر بهداشت را جعل کنند؟ و چرا باید صدایی را به عنوان صدای معاون وزیر بهداشت جعل کرده و منتشر کنند؟ روشن است که این افراد صد در صد قصد خیر ندارند. همه باید مراقب باشند تا عامل انتشار این نوع شایعات نباشند.

اخیراً شاهد بودیم که «روح‌الله زم» مدیر رسانه آمدنیوز، در اعترافات خود گفت: نام کسانی که تحریم‌ها را دور می‌زنند را در اختیار سازمان «سیا»[1] قرار می‌داده است، تا در حقیقت از دور زدن تحریم‌ها جلوگیری شود و سختی معیشت برای ملت ایران تشدید شود.

تمام کسانی که به بازنشرکردن مطالب روح‌الله زم می‌پرداختند، باید بدانند به این خیانت علیه ملت ایران و حتی علیه خودشان کمک کرده‌اند، و باید از این موضوع درس بگیرند و دست از شایعه‌پراکنی بردارند.

اطلاعات و حتی عکس‌هایی، از مراکز منافقین در آلبانی منتشر شده که کارشان، شایعه‌پراکنی و جوسازی در زمینه‌های مختلف است، و این فعالیت‌ها زیرنظر سازمان «سیا» آمریکا، سازمان «اینتلیجنت سرویس»[2] انگلیس و سازمان «موساد»[3] اسرائیل انجام می‌گیرد.

بنابراین، در مبارزه با کرونا باید هوشیاری خود را حفظ کنیم و راه‌های پیشگیری از شیوع این ویروس را در رفتار خود اعمال کنیم، و از تبدیل‌شدن به بلندگوی دشمنان و شایعه‌پراکنان خودداری نماییم.

 

خیبر: ممنون از توضیحات جامع و کاملی که ارائه فرمودید.

http://kheybarnet.blog.ir/post/96

 

 

[1]. CIA

[2]. Secret Intelligence Service

[3]. Mossad

۹۸/۱۲/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">