پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۸، ۰۷:۲۳ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: روی حرف های آقای روحانی نمی توان حساب کرد هرچه ایشان می گوید را باید عکس آنرا در نظر گرفت.

محمد حسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به صحبت های رییس جمهور مبنی بر اینکه در قم و گیلان از پیک کرونا عبور کرده ایم، اظهار داشت: باید خدا را شکر کنیم که آقای روحانی اگر کاری برای کرونا نمی کند حداقل صحبت هایی را انجام می دهد.

وی با بیان اینکه بحران کرونا با جان افراد کشورمان در ارتباط است، ادامه داد: اینکه شنیده می شود رییس جمهور به خودشان زحمت دادند یک روز در هفته در جلسات مربوط به کرونا شرکت می کند نشاندهنده این است که او اصولا وظایفش را بعنوان رییس جمهور انجام نمی دهد.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا افزود: آیا برای کرونایی که به این سرعت در کشور و دنیا شیوع پیدا کرده باید منتظر ماند تا شنبه هر هفته جلسه ای به ریاست آقای روحانی تشکیل بشود؟ در حالی که این مسائل طی یک هفته شوخی بردار نیست و بر تعداد مبتلایان می افزاید.

وی با بیان اینکه عملکرد دولت و شخص رییس جمهور بسیار ضعیف است، تصریح کرد: عملکرد ایشان در رابطه با مسائل مختلف از جمله مقابله با کرونا، افزایش قیمت سوخت و اظهار بی اطلاعی او از تاریخ آن نشان می دهد ایشان کفایت سیاسی ندارد.

قدیری ابیانه افزود: به نظر من یکی از اولین اقداماتی که مجلس آینده باید انجام دهد رای عدم کفایت سیاسی به آقای روحانی است.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا اظهار کرد: رییس جمهور قبلا اعلام کرد مشکل کرونا را پشت سر گذاشته ایم ولی همان روز مقامات بهداشتی اعلام کردند وارد بحران و اوج درگیری با این بیماری خواهیم شد؛ بنابراین آقای روحانی به گفتار درمانی معتقد است تا اقدام عملی.

وی گفت: در رابطه با تصمیماتی که اتخاذ می شود، پشتوانه اجرایی ای وجود ندارد چرا که فقط دعوت به عدم سفر کفایت نمی کند و کسانی که بی توجهی می کنند و سفر می کنند باید با آنها برخورد شود.

قدیری بیانه افزود: یکی از حداقل برخوردها این است کسانی که راهی سفر می شوند سهمیه سوخت و یارانه هایشان قطع شود و صرف هزینه های بیماران کرونایی شود.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با بیان اینکه باید از ورود نیروهای مسلح برای مقابله با این بیماری تشکر کرد، افزود: اگر مردم همراهی و توصیه های پزشکی را رعایت کنند در فروردین ماه می توان شیوع این ویروس را جمع کرد.

رییس جمهور همیشه شرایط را مطلوب نشان می دهد، مثل برجام نافرجام

وی اظهار داشت: بی توجهی به مسایل بهداشتی که می تواند خطر ابتلا به کرونا را افزایش دهد، بی توجهی به سلامت کل بشریت است به هرحال بعضی ها نه تنها نسبت به جان مردم بی تفاوت هستند بلکه نسبت به جان عزیزان خودشان نیز توجهی نمی کنند که نشاندهنده این است که ما باید به لحاظ فرهنگی اقدامات بیشتری انجام دهیم.

قدیری ابیانه در پایان خاطر نشان کرد: بنابراین روی حرف های آقای روحانی نمی توان حساب کرد هرچه ایشان می گوید را باید عکس آنرا در نظر گرفت چرا که نتیجه شش سال ریاست ایشان نشان داده که ایشان همیشه سعی کرده اند اوضاع را مطلوب نشان دهند دقیقا کاری که با برجام انجام شد.

mojnews.com/fa/amp/news-323147

۹۸/۱۲/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">