پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۹، ۱۲:۱۹ ق.ظ

۰

محمدحسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به شخصیت شهید ادواردو آنیلی گفت: این فرد یک نمونه مهم است؛ یک فرد ثروتمند از پدر مسیحی و مادر یهودی با خواندن قرآن به حقانیت اسلام پی می‌برد و مسلمان می‌شود. اسلام هراسی حاضر در دنیا نیز از همین امر است که می‌ترسند افراد در خصوص اسلام مطالعه کنند و خود قضاوت کنند.

وی افزود: هدف اسلام هراسی و فریب افکار عمومی است که اگر حقیقت فهمیده شود به نفع اسلام است؛ از همین رو تحریف می‌کنند. رسانه‌های جهان در دست صهیونیست است. صهیونیسم توانسته است مسلمانان را دشمن مسیحیان و خود را دوستدار مسیحیان معرفی کنند. در غرب نمی‌دانند و نمی‌گذارند بدانند که اسلام برای حضرت مریم (س) و حضرت مسیح (ع) معجزات بیشتری حتی نسبت به انجیل قائل است و نمی‌دانند که یهودی‌ها اعتقادی به حضرت مریم (س) و حضرت مسیح (ع) ندارند.

سفیر اسبق ایران در مکزیک عنوان کرد: پدر ادواردو آنیلی مسیحی بود و حضرت مسیح(ع) را فرزند خدا می‌دانست و مادر وی یهودی بود و حضرت مسیح (ع) را فرزند گناه می‌دانست؛ شاید ادواردو برای دست یابی به این حقیقت به بررسی پرداخت و در نهایت مسلمان شد. ادواردو هم با انجیل و هم با تورات آشنا بود از همین رو با دیدن قرآن و خواندن چند سطر آن نتوانست از آن دست بکشد و فهمید که قرآن نمی‌تواند ساخته دست بشر باشد. 

قدیری ابیانه ادامه داد: ادواردو آنیلی چهار سال پیش از انقلاب اسلامی ایران در 20 سالگی بدون مشورت با کسی مسلمان می‌شود و پس از انقلاب با من که یک رایزن فرهنگی بودم، آشنا و شیعه می‌شود. 

وی گفت: بسیاری از نهادها و سازمان‌ها برای ترویج دین اسلام ناآشنا هستند و کم‌کاری‌های زیادی وجود دارد. هرچند در این مسیر تنها دستگاه‌های حکومتی نباید در این مسیر گام بردارد و مردم نیز صاحب نقش هستند. اکنون انجمنی به نام شهید ادواردو آنیلی راه‌اندازی شده است که پس از مدتی آن را با نام انجمن رهیافتگان گسترش پیدا کرده است.

سفیر اسبق ایران در مکزیک گفت: هر کس باید از خود بپرسد: «من برای گسترش و معرفی اسلام چه کرده‌ام؟ ». اکنون با استفاده از ظرفیت اینترنت می‌توان در این مسیر گام‌های موثری برداشت. چرا مردم با وجود علاقه به اسلام و دستگاه‌های ما به این وظیفه خود جامعه عمل نپوشاندند؟ یکی از کارهایی که می‌توان در معرفی دین اسلام به دنیا کرد این است که تفاوت نگاه اسلام و یهود را به دین مسیحیت معرفی کرد؛ با این کار یهودیت در دنیا به ویژه در آمریکا و غرل به انزوا کشیده خواهد شد. 

👈دیدگاه یهودیان نسبت به غیر یهودیان

ghadiri.ir/post/3191

ana.ir/fa/news-amp/8/350600

۹۹/۰۱/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">