پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۲۵ ب.ظ

۰

بیماران مبتلا به کرونا از آمریکا شکایت کنند

دوشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۲۵ ب.ظ

۰۴ فروردین ۱۳۹۹: کارشناس مسائل راهبردی عنوان کرد: مناسب است بابت ابتلا به کرونا از آمریکا شکایت شود.

خبرگزاری فارس: محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل راهبردی در یادداشتی نوشت: مناسب است بابت ابتلا به کرونا از آمریکا شکایت شود.

متن یادداشت این کارشناس مسائل راهبردی به این شرح است:

الف: تمام کسانی که به کرونا مبتلا شده‌اند از آمریکا شکایت کنند.

ثبت رسمی شکایات شخصی از سوی کرونایی‌ها به دستگاه قضا از بابت تحریم‌هایی که منجر به کاستی‌های درمانی شده است مناسب به نظر می‌رسد. در این صورت چند حالت وجود دارد.

یا فرد کرونایی فوت می‌کند که در این صورت شکایت شخصی و رسمی از سوی او قبلا ثبت شده و بستگانش می‌توانند شکایت را دنبال کنند.

یا بهبود می‌یابد که خودش می‌تواند شکایت را دنبال کند.

و یا اصلا قبل از اینکه ثبت شکایت کند فوت کرده است که باز هم بستگانشان می‌توانند شکایت کرده و پرونده را دنبال کنند.

لذا پیشنهاد می‌شود قوه قضائیه فرم و متن آماده و تنظیم و مکتوب شده را در اختیار بیمارستان‌ها قرار دهند تا وقتی دستور بستری شدن بیمار مبتلا به کرونا را صادر می‌کنند، فرم شکایت را نیز در اختیار آنها قرار داده و به امضایشان برسانند.

وجود این شکایت‌ها در دستگاه قضا و صدور احکام قضایی در آینده به دیپلماسی کشور بویژه دیپلماسی عمومی کمک می کند.

تهیه متونی خطاب به سازمانهای حقوق بشری و ارسال اینترنتی آن به سازمانهای حقوق بشری نیز مناسب است.

ب: ایرانیان خارج از کشور که بستگانشان در ایران دچار کرونا شده‌اند نیز می‌توانند به دستگاه قضایی کشورهایی که در آنجا اقامت دارند از آمریکا شکایت کنند.

بویژه ایرانیان مقیم آمریکا بخصوص آنهایی که تابعیت آمریکایی دارند هم مناسب است از دولت و شخص ترامپ و پومپئو و دولت آمریکا شکایت کنند. آنها می توانند حتی افرادی مثل سناتور سندرز و سازمان‌های صلح طلب را به شکایت قضایی علیه دولت ترغیب کنند.

آنها می‌توانند کمک‌هایی را برای ایران در نظر بگیرند و وقتی با موانع تحریمی برای ارسال آن مواجه شد، به استناد آن شکایت نمایند.

ج: دولت ایران شکایت از آمریکا به دلیل تحریم‌های بهداشتی، دارویی و امثالهم بویژه در شرایط کرونایی به دادگاه لاهه و ... را مورد بررسی قرار داده و شکایات از آمریکا را پیگیری نمایند.

دستگاه قضایی می تواند اعلام کند که به خاطر شرایط خاص این نوع شکایات را اینترنتی نیز قبول کرده و مورد رسیدگی قرار می‌دهد.

میزان خسارات بابت هر کرونایی، چه منجر به فوت شده باشد و چه به بهبودی منجر گردد باید منطبق بر میزان جرایمی که آمریکایی ها برای اتباعشان از ایران طلب می‌کنند باشد یعنی صدها میلیون دلار بابت هر مورد، کما اینکه دادگاه‌های آمریکا در احکام خود چنین مبالغی را در دادگاه‌هایشان علیه ایران صادر کرده و می‌کنند.

۹۹/۰۱/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">