پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۱، ۰۸:۳۳ ب.ظ

۱

محمدحسن قدیری ابیانه در گفتگو با «نسیم»: مواضع رئیس‌جمهور در خصوص برقراری رابطه با آمریکا با مواضع جمهوری اسلامی مغایرت دارد و بدترین موضع‌گیری وی در طول هشت سال اخیر است/ 

بیان چنین مطالبی از سوی احمدی‌نژاد بزرگترین نقطه ضعف سفر وی به شمار می‌رود.

محورهای گفتگوی خبرنگار «نسیم» با محمد حسن قدیری ابیانه، کارشناس مسائل بین الملل بدین شرح است:

مواضع احمدی نژاد در خصوص برقراری رابطه با آمریکا با مواضع جمهوری اسلامی مغایرت دارد و در راستای سیاست های کلانی نیست که اختیار آن را رهبر معظم انقلاب بر عهده دارد.

این موضع گیری بزرگترین اشتباه و بدترین موضع گیری احمدی نژاد در عرصه سیاست خارجی طی هشت سال تصاحب کرسی ریاست جمهوری است

مغایرت مواضع رئیس جمهور در نیویورک با اصل حکمت، عزت و مصلحت نظام شائبه ضعف در برابر آمریکا را القا می کند، به همین جهت وی باید در خصوص بیان چنین مطالبی که بر خلاف سیاست های نظام بوده توضیح دهد.

اصل ارتباط با آمریکا زمانی مشکل ندارد که این کشور انسانیت و حسن نیت خود را ثابت کند نه در شرایطی که رو به روز به فشارها و تهدیدات خود علیه ایران می افزاید.

صحبت های مطرح شده در خصوص رابطه با آمریکا از سوی احمدی نژاد بزرگترین نقطه ضعف سفر وی به شمار می رود و بدون شک هیچ کس توقع بیان چنین مطالبی را از ایشان نداشت.

ملاحظات: در مصاحبه بر این نکته نیز تاکید کرده بودم که متن سخنرانی ایشان در سازمان ملل متحد متن خوبی بود و زیرساختهای لیبرالیسم را بر هم می ریخت. که در مصاحبه درج نشده است. شاید به خاطر رسم کوتاه نویسی این خبرگزاری.

۹۱/۰۷/۱۰

نظرات  (۱)

۱۱ مهر ۹۱ ، ۰۰:۵۸ ظفرمندحلاج
باسلام:اصل نظام ما برپایه ی استکبار ستیزی و مبانی اسلام پایه ریزی شده و ولایت فقیه سکاندار این نظام و ابقلاب است.برهمین اساس حرف اول وآخر بیانات و ومنویات امام خامنه ای است.آقای احمدی نژاد تازمانی رییس جمهور محبوب است که تابع فرمایشات امام خامنه ای باشد.فصل الخطاب امام است .حالا امام حسین(ع) باشد ،خواه امام حسن (ع).موفقیت شما آقای دکتر و همه ی دوستان را در پناه امام زمان (ع) ازخدا مسئلت دارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">