پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۷:۳۳ ق.ظ

۰

مسئولیت‌پذیری نیرو‌های مسلح باعث تبدیل ایران به قدرت فوق منطقه‌ای شده استخبرگزاری میزان- قدیری ابیانه سفیر پیشین ایران در استرالیا با بیان اینکه کشورمان با پرتاب ماهواره نظامی وارد فاز جدیدی شد که بهت جهانیان را برانگیخت گفت: این اقدام ناشی از آن است که نیرو‌های مسلح ما به قدرت نظامی کشور و افزایش آن متعهد هستند و این پیگیری و مسئولیت‌پذیری باعث شد که ایران به قدرت منطقه‌ای و فوق منطقه‌ای تبدیل شود.

محمدحسن قدیری‌ابیانه در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نظامی نور بیان کرد: ما در گام دوم انقلاب می‌توانیم ایران را به درجه‌ای از موفقیت برسانیم که پیشرفت آن زبانزد خاص و عام و در هرحوزه‌ای قدرتمند باشد. در حوزه نظامی نیز باید به جایی برسیم که هیچ کشوری حتی جرات تهدید لفظی علیه ما نداشته باشد و این برای ما ممکن و مقدور است.


وی گفت: در ماجرای حمله به پایگاه عین‌الاسد ایران نشان داد دشمن جرات تلافی ندارد هر چند این حمله پاسخ به ترور سپهبد سردار سلیمانی و یارانش بود و آن‌ها مجبور شدند تلفات خود را پنهان کنند تا عدم پاسخگویی به ضعف تلقی نشود، چرا که می‌دانستند اگر بخواهند پاسخی به ایران بدهند، ۴۰۰ نقطه از پایگاه‌های نظامی آمریکا چه در دریا و چه زمین مورد حمله قرار می‌گرفت و این قدرت ایران را نشان می‌دهد.

قدیری‌ابیانه بیان کرد: خوشبختانه با پرتاب ماهواره نظامی ما وارد فاز جدیدی شدیم که بهت جهانیان را برانگیخت و این آغاز ورود ایران به عرصه نظامی فضایی است البته در حوزه غیرنظامی ورود کرده بودیم. اگر توانستیم ماهواره نظامی را با موفقیت در مدار قرار بدهیم حتما می‌توانیم در دیگر موارد نیز موفق شویم.

وی افزود: پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره نظامی ناشی از این است که سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح ما به قدرت نظامی کشور و افزایش آن متعهد هستند و این تعهد و پیگری و مسئولیت‌پذیری باعث شده که ایران به قدرت منطقه‌ای و فوق منطقه‌ای تبدیل شود.
این استراتژیست با بیان اینکه ما اکنون در بُعد نظامی به یک ابرقدرت تبدیل شده‌ایم بیان کرد: این امکان را برای ما فراهم شده که بتوانیم نقاط دور دست را هم مورد هدف قرار دهیم.

قدیری‌ابیانه با تاکید بر اینکه سیاست نظام ما مبتنی بر آغاز هیچ تجاوز و هیچ حمله‌ای نیست، اما هر گونه حمله را قاطعانه پاسخ خواهیم داد، گفت: دشمن ایران بداند اگر بخواهد دست به تجاوز بزند برد موشک‌های ما می‌تواند پایگاه‌های دور دست آن‌ها را مورد هدف قرار دهد.

سفیر پیشین ایران در استرالیا در پایان ورود ایران به مرحله پرتاب موفیت‌آمیز ماهواره نظامی را به رهبرمعظم انقلاب، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همه ملت ایران تبریک گفت.
صبح ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ماهواره «نور» به عنوان ماهواره چندمنظوره جمهوری اسلامی ایران که کاربرد دفاعی هم دارد، از ماهواره بر ۳ مرحله‌ای قاصد توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با موفقیت پرتاب و در مدار ۴۲۵ کیلومتری زمین قرار گرفت. این اقدام در شرایطی که کشورمان با تحریم‌های غرب و آمریکا مواجه است، دستاوردی بزرگ و تحولی نوین در عرصه فضایی برای ایران اسلامی را به ارمغان خواهد آورد.


mizanonline.com/fa/news/616088

۹۹/۰۲/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">