پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۱۹ ق.ظ

۰

قدیری ابیانه کارشناس مسائل استراتژیک گفت: مجلس همه اختیارات قانونی برای خدمت به ملت را در اختیار دارد اما کسانی که از نبود اختیار سخن می گویند قصدشان خدمت به مردم نیست.

«محمدحسن قدیری ابیانه»، فعال سیاسی اصولگرا در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ضمن آسیب شناسی مدیریت جریان اصلاح طلب در دستگاه های اجرایی، مجلس شورای اسلامی و شورای شهر گفت: علی رقم ادعای این جریان سیاسی به پیشتازی در حرکت به سمت بهبود وضع زندگی مردم و قانومنداری در کشور ، این جریان در 7 سال اخیر در مناصب مختلف اجرایی و قانون گذاری نشان داد که عملکرد موفقی ندارند و در برخی موارد از جمله حقوق های نجومی، واگذاری جنجالی کارخانجات دولتی به بخش خصوصی و اعطای ارزهای 4200 تومانی کارنامه حاشیه داری دارند.

وی با اشاره به اینکه این جریان در 4 سال گذشته دولت، مجلس و شورای شهر را در اختیار داشت اما هیچ حرکت موثری در جهت مبارزه با فساد و رانت خواری هم جبهه ای هایشان نکرد افزود: مدعیان اصلاحات در مجلس در مدت نمایندگی خود هرگز زبان به اعتراض نسبت به ویژه خواری های اقتصادی آقازادگان باز نکردند.

این کارشناس مسائل استراتژیک با اشاره به اینکه چرا اصلاح طلبان مدعی قانون مداری هرگز نسبت به فسادهای اقتصادی و رانت خواری ها اعتراض نکردند ادامه داد: در ادامه سلسله ویژه خواری های جریان اصلاحات به تازگی رسانه ها خبری مبنی بر قصد معرفی یکی از نمایندگان زن که با رانت پدرش در لیست امید مجلس قرار گرفته بود به عنوان سفیراعلام کردند، اگر این خبر صحت داشته باشد این خانم براساس چه تخصص و صلاحیتی قرار است در این مسئولیت قرار داشته باشد.

قدیری ابیانه با اشاره به اینکه اصلاح طلبان مدعی هستند که در این مدت دستشان بسته بوده و با وجود حضور در مجلس و بخش های مختلف اجرایی اجازه کار به آنها داده نمی شد تصریح کرد: اگر دستشان بسته بود زبانشان که باز بود از زبان کدامشان اعتراض به فساد اقتصادی ویژه خواران هم مسلک خود شنیده شد.

این دیپلمان سابق با انتقاد از عملکرد اصلاح طلبان در دوره 4 ساله شورای شهر گفت: در مدیریت شهری چه کردند جز اینکه نام شهید را از سردر کوچه و خیابان برداشته و نام هنرمندان را بر آن گذاشتند و در توجیه اقدام خود گفتند که پیشوند شهید رانندگان را گمراه می کند باید سوال کرد که آیا پیشوند استاد مردم را گمراه نمی کند؟

اصلاح طلبان به راحتی به مردم دروغ گفتند

قدیری ابیانه با بیان اینکه دروغ گویی به مردم از ویژگی های بارز اصلاح طلبان است عنوان کرد: در این سالها که مدیریت در دست اصلاح طلبان بود به راحتی به مردم دروغ گفتند و از بس گرفتار رانت خواری شدند که فرصتی برای خدمت به مردم پیدا نکردند.

وی با انتقاد از مدیریت اصلاحات در سیاست خارجی تصریح کرد: مبنای اصلاحات در مذاکره با غرب اعتماد به دشمن است.

خود بزرگی بینی اصلاحات نسبت به ملت و حقارت نسبت به غرب

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه جریان اصلاح طلب همواره نسبت به ملت احساس خود بزرگ بینی داشته و در برابر غرب حس حقارت تصریح کرد: اینها هم غرب زده هستند هم آفت زده.

قدیری ابیانه با اشاره به شکست این جریان در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در انتخابات مجلس سرلیست مشترک اصلاح طلب مجید انصاری چهره محبوب اصلاحات بود که فقط 70 هزار رای آورد که اگر کسی جز او هم در لیست این جریان قرار می گرفت به خاطر ناکارآمدی مجلس اصلاح طلب در 4 سال گذشته باز هم رای نمی آورد.

وی ادامه داد: اینها رد صلاحیت های شورای نگهبان را عامل پیروز نشدن خود در انتخابات مجلس می دانند اما پیش بینی فضای جامعه از عملکرد ضعیف این جریان حاکی از آن است که در انتخابات آینده شوراها هم که شورای نگهبان دخالت ندارد هم شکست خواهند خورد.

اصلاح طلبان عادت به قبول شکست ندارند

قدیری ابیانه با بیان اینکه اصلاح طلبان عادت ندارند از خود انتقاد کرده و یا انتقاد از خود را بپذیرند گفت: اینها عادت به قبول شکست هم ندارند. سران این جریان جرئت ندارند مرگ اصلاحات را اعلام کنند در حالی که این جریان سالهاست که مرده است.

وی افزود: متاسفانه اصلاح طلبان برای خدمت رسانی به مردم در خواب اما برای سوء استفاده از مناصب قدرت برای رانت خواری بیدار و به هوش هستند.

این دیپلمات سابق با اشاره به نوع مواجه مجلس دهم با چهره های بین المللی تصریح کرد: عکس سلفی تحقیرآمیز نمایندگان اصلاح طلب مجلس با خانم موگرینی نشان دهنده غرب زدگی این جریان ورشکسته است.

قدیری ابیانه به بیان اینکه این جریان کارنامه ای برای ارائه به ملت ندارد تصریح کرد: امروز بعد از گذشت 4 سال از کار مجلس و با قرار گرفتن در سال پایانی شورای شهری که صد در صد اصلاح طلب بود این جریان به جای قبول کوتاهی و اشتباهات خود فرافکنی کرده و می گوید از خود اختیاری نداشته که کاری بکند.

وی با بیان اینکه مردم از اصلاح طلبان ناراضی هستند تاکید کرد: مجلس همه اختیارات قانونی برای خدمت به ملت را در اختیار دارد اما کسانی که از نبود اختیار سخن می گویند قصدشان خدمت به مردم نیست.

این فعال سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان همواره برای تصاحب قدرت اهداف واقعی خود را در زر ورق پنهان کردند.

dana.ir/1605499

ملاحظات از قدیری ابیانه: در مصاحبه به خانم صفدر حسینی نماینده اصلاح طلب مجلس که مشغول ساخت کاخ غیر قانونی در لواسان برای خود بود اشاره کردم و اینکه اگر خبر قصد بر انتصاب او به عنوان سفیر صحت داشته باشد باید وزیر خارجه در مجلس بعدی استیضاح و عزل گردد و اینکه پست های حکومتی باید در اختیار خبرگان آن منصب قرار گیرد.

۹۹/۰۲/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">