پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۲۹ ق.ظ

۰

تهران – قدیری ابیانه می گوید: خوب است بتوانیم هم برای مردم ضعیف کشورمان و هم برای مردم فلسطین از جمله کسانی که با کرونا دست و پنجه نرم می کنند حرکتی در راستای رزمایش مواسات برداشته شود.

 

قدس امسال شاید کنار هم در صف های طولانی و پر تلاطم نتوانیم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین قدم برداریم و فریاد خود را بر سر رژیم صهیونیستی و حامیان جنایتکارش به دلیل تاثیر گذاری ویروس کرونا خالی کنیم.

دکتر محمد حسن قدیری ابیانه سفیر اسبق ایران و کارشناس مسائل سیاسی و فرهنگی در این رابطه به بیان راهکارهایی پرداخته است.


امسال به خاطر شرایط و الزامات کرونا برگزاری مراسم و راهپیمایی روز قدس مانند سال های گذشته امکان پذیر نیست، پیشنهاد مشخص شما برای برگزاری این روز مهم چیست؟

 

موضوع مهمی که هر ساله در روز قدس مورد توجه مسلمانان جهان قرار می گیرد افشا گری درباره جنایت های رژیم صهیونیستی و تقویت مقاومت و اعلام به رسمیت نشناختن رژیم صهیونیستی است که از طریق تظاهرات مردم در جای جای جهان به گوش همه دنیا رسانده می شود. در حالی که جهان در حال حاضر با محدودیت های حضور در اجتماع ناشی از بیماری کرونا دست و پنجه نرم می کند و در آستانه راهپیمایی روز قدس قرار داریم به نظر می‌رسد می توان از طریق فضای مجازی و شبکه های اینترنتی به نوع دیگری جنایت های رژیم کودک کش را افشا گری کرد.

یکی از نکات بسیار مهمی که در این موضوع موثر است و باید بر آن تمرکز شود این است که اصولا یهودیان حضرت مسیح (ع) و حضرت مریم (س) را به رسمیت نمی شناسند و کمترین تقدسی برای آن ها قائل نیستند، آن ها معتقدند تولد حضرت مسیح معجزه نیست، لذا به صلیب کشیدن را کار درستی می دانند، این در حالی است که مسلمان ها براساس نص صریح قرآن معجزات خاصی برای حضرت مسیح قائلند که حتی نسبت به انجیل از ابعاد فراتری برخوردار است. بی شک تسلط صهیونیست ها بر رسانه های جهان باعث شده که آن ها به جای خود مسلمانان را دشمن مسیحیان نشان دهند و خود را دوست مسیحیان بنامند، لذا اگر ما از طریق شبکه های مجازی بتوانیم این حقیقت را برای مردم جهان روشن کنیم ضربه مهلکی به یهودیان صهیونیست وارد می شود. طبیعی است در کشوری مثل آلمان که حدود 150 هزار یهودی دارد و از پانصد نماینده مجلس آن نزدیک به صد نماینده یهودی است حزب الله را تروریست معرفی می کند، یهودیان صهیونیست ها بر همه  ارکان حکومت در کشورهای غربی نفوذ ویژه ای دارند و اکثریت آن ها صاحبان سرمایه های هنگفت به شمار می روند که رسانه ها را تحت کنترل خود دارند، لذا می توان با کار کارشناسی قوی و دقیق از طریق رسانه های خود راهکار خوبی برای روز جهانی قدس امسال ارائه کرد.

امام خمینی (ره) روز قدس را عامل احیای قدرت مسلمانان می دانند، اکنون که به خاطر فشارهای ناشی از بیماری کرونا و تحریم های ظالمانه مشکلات معیشتی و اقتصادی ملت ایران افزایش یافته است روز قدس امسال از چه الزامات و پیوست هایی باید برخوردار باشد؟


به هر حال در شرایط عادی و ویژه به عنوان مسلمان باید روز قدس را گرامی بداریم، ضمن اینکه صهیونیست ها از دشمنان شماره یک ملت ایران به شمار می روند که برای افزایش تحریم ها و کارشکنی علیه ملت ایران بسیار تلاش می کند. روز قدس روز آزادی فلسطین است، در صورت سقوط رژیم صهیونیستی تمام ملت های مسلمان از شر این غده سرطانی نجات پیدا می کنند، با دقت در پرچم رژیم صهیونیستی و  دو نوار ابی رنگ آن که سمبل دو رودخانه نیل و فرات است، به این معنا که آن ها رویای حکومت بر نیل تا فرات را در سر می پرورانند لذا همواره تلاش کرده اند تا با تجاوز به سرزمین های اسلامی این خواسته را محقق کنند، تشکیل گروه تروریستی داعش و دوره خطابه گذرانی آقای البغدادی در اسرائیل نشان می دهد رژیم صهیونیستی فقط علیه فلسطینی ها و لبنانی ها جنابت نمی کند، بلکه به دنبال نابودی کل جهان اسلام و اصلا بشریت است.


برای مردمی برگزار کردن روز جهانی قدس چه راهکاری پیشنهاد می کنید؟

 

با توجه به همه گیری بالای ویروس کرونا در ایران  و در سطح جهان به دلیل اهمیت حفظ سلامت مردم بهتر است که راهپیمایی به صورت همیشگی برگزار نشود، لذا استفاده از سایر عرصه ها دراین موضوع بسیار مهم است تا ملت های مسلمان با استفاده از همه ظرفیت های فضای مجازی و رسانه ای خود با زبان های مختلف رژیم غاصب صهیونیستی را افشا کنند.


رزمایش مواسات و همدلی مومنانه که در کشور در حال برگزاری است آیا می تواند نسخه و فاز جهان اسلام به مناسبت  روز قدس باشد؟


قطعا رزمایش مواسات و همدلی روز به روز باید تقویت شود. اگر بتوانیم هم برای مردم ضعیف کشورمان ایران عزیز و هم برای مردم فلسطین و کسانی که در  معرض توطئه های رژیم صهیونیستی قرار دارند از جمله کمک به درمان مسلمانانی که با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می کنند حرکت شایان توجهی در راستای رزمایش مواسات برداشته شده است. خبرها حاکی از آن است که متاسفانه رژیم صهیونیستی به عمد در حال ترویج ویروس کرونا در بین فلسطینی هاست و با مبتلا کردن اسرای فلسطینی سعی می کند یک بار دیگر با شکل دیگری مسلمانان فلسطینی را به شهادت برساند.

۹۹/۰۲/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">