پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۵۷ ق.ظ

۰

قدیری ابیانه:👈 سال‌ها اشغال فلسطین برای رژیم صهیونیستی حقانیت به بار نمی‌آورد

یک دیپلمات پیشین کشورمان می‌گوید: گفت: در مورد قدس و اشغالگری رژیم صهیونیستی باید روشنگری‌ها را در سطح جهانی عمیق‌تر کنیم. روز قدس مناسبت خوبی است اما هر روز باید این اقدامات را انجام داد.

قدیری ابیانه در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری روز قدس امسال که به خاطر شرایط شیوع ویروس کرونا در ایران و بسیاری از کشورها امکان برگزاری حضوری آن وجود ندارد گفت: دولت موافقت کرده به جای راهپیمایی رسمی مردم با خودروهای خود به طور نمادین این راهپیمایی را انجام دهند اما در هر حال این حضور محدود خواهد بود.

وی گفت: دنیا می‌فهمد برگزار نشدن راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه رمضان تحت تاثیر ویروس همه گیر کرونا بوده است نه دست کشیدن دولت ها و ملت ها از آرمان فلسطین. در عین حال ملت های مسلمان و حامی مردم فلسطین نباید به این مساله اکتفا کنند بلکه باید از طرق مختلف سعی در تبیین و توضیح آرمان و اهداف فلسطینیان و آشکار سازی جنایات رژیم صهیونیستی برای مردم کنند. در شرایط کرونا یا غیر کرونا باید بدانیم که امروز بهترین راه تبیین آرمان هایمان استفاده از اینترنت و فضای مجازی است که تا حدود بسیار زیادی ارتباط بی واسطه می تواند ایجاد کند.

قدیری ابیانه اظهار کرد: کشورهای غربی و مردم آنها بعضا حامی رژیم صهیونیستی هستند چون رسانه‌های غربی و بسیاری از کشورهای دیگر تحت سلطه صهیونیست‌ها هستند و صاحبان ثروت عمدتا در جهان نیز آنها هستند، از این رو رسانه‌ها را در اختیار دارند. به عنوان مثال در آلمان جمعیت یهودی‌ها 150 هزار نفر است اما صد نفر نماینده در پارلمان این کشور دارند که این نشان می‌دهد چرا آلمان حزب‌الله را ترورریست اعلام کرده است.

این کارشناس مسایل بین الملل تصریح کرد: متاسفانه کشورهای غربی موضع مسلمانان نسبت به مسیحیت و مسیحیان را به خوبی نمی‌شناسند، اینکه مسلمانان احترام زیادی برای حضرت مریم (س) و عیسی (ع)، قائل هستند. از طرفی صهیونیست‌ها هیج اعتقادی به مسیحیت ندارند و تولد عیسی را نتیجه گناه حضرت مریم (س) می‌دانند و مسیح را از این نظر مستحق به صلیب کشیده شدن می دانند، با این وجود کشورهای غربی آگاهانه یا ناآگاهانه نسبت به این واقعیت بی‌اطلاع هستند. متاسفانه مسلمانان و دولت های اسلامی از افشای این رویکرد صهیونیست‌ها ناتوان بوده‌اند و نتوانسته‌اند این مساله را به خوبی برای دنیا تبیین کنند.

وی ادامه داد: معتقدم باید موضع مسلمانان نسبت به مسیحیت و از سوی دیگر نگاه صهیونیست ها به مسیحیت برای دنیای غرب بهتر تبیین شود و این نقطه استراتژیک تبلیغاتی علیه صهیونیست‌ها می‌تواند باشد که موجب انزوای آنها خواهد شد.

قدیری ابیانه گفت: هر فردی می‌تواند به طور مجزا از خانه خود به پایگاه جهانی تبلیغ اسلام و مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی تبدیل شود. قادریم دیوارهای سانسور را بشکنیم اگر کسی به طور فردی این کار را انجام دهد موفق می‌شود اما اگر تشکیلاتی به این منظور شکل بگیرد اثرش بیشتر خواهد بود.

وی تصریح کرد: نه تنها در روز قدس بلکه در تمامی روزها و ماه‌های سال، از سوی تمامی مساجد، حسینیه‌ها و پایگاه‌های بسیج و غیره باید بخشی از وقت و انرژی خود را به تبلیغات جهانی در معرفی اسلام و افشای جنایات اسراییل و آمریکا در نقاط مختلف اختصاص دهیم تا از این طریق افکار عمومی جهان را روشن کنیم، شاید این روشنگری کمک کند قدرت نفود صهیونیست‌ها کاسته شود.

این کارشناس مسایل بین الملل با اشاره به تلاش صهیونیست‌ها و آمریکا برای اجرای معامله قرن اظهار کرد: آنها می‌خواهند کرانه باختری را از فلسطین جدا کنند و کشورهایی مثل عربستان به دنبال آن هستند که منابع مالی این طرح‌ را تامین کنند یا شنیده می‌شود که امارات متحده عربی می‌خواهد با اسراییل رابطه برقرار کند، از این رو باید افکار عمومی این کشورها را هدف قرار داد و آنها را توجیه کرد.

این دیپلمات پیشین کشورمان تاکید کرد: ولی واقعیت این است که رژیم صهیونیستی رو به اضمحلال است و پایگاه ذهنی آنها که از بابت آن احساس امنیت می‌کردند که همان نیروی نظامی آنها بود و تا قبل از انقلاب اسلامی در هر جنگی پیروز می شدند با شکل گیری انقلاب اسلامی، حماس و حزب الله از هم پاشیده است و شاهد شکست های پی در پی آنها بودیم، اگر زمانی 22 روز طول می‌کشید تا اسراییل شکست بخورد الان این زمان به دو روز رسیده است. امروز اسراییل مجبور شده دور خودش دیوار بکشد اما باز هم احساس امنیت نمی‌کند. امروز احساس ناامنی برای آنها جدی است و موجب شده بسیاری از کسانی که به سرزمین های اشغالی مهاجرت کرده‌اند به فکر بازگشت به کشورهای مبدا باشند. اگر اینها شروع به بازگشت کنند رژیم صهیونیستی اضمحلالش سریع تر خواهد بود.

قدیری ابیانه گفت: سال‌ها اشغال فلسطین برای رژیم صهیونیستی حقانیت به بار نمی آورد، فلسطین متعلق به فلسطینیان اعم از مسیحی، مسلمان و یهودی‌های بومی است.

isna.ir/amp/99022920788/

۹۹/۰۳/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">