پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۳۶ ق.ظ

۰

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، محمدحسن قدیری‌ابیانه کارشناس مسائل بین‌الملل در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه رژیم صهیونیستی کارش به جایی رسیده که مجبور است دور خودش دیوار بکشد اما باز هم احساس امنیت نمی‌کند، اظهار داشت: بسیاری از صهیونیست‌ها امروز احساس ناامنی می‌کنند و به همین جهت امیدی به آینده ندارند و به دنبال این هستند که به کشورهای خودشان بازگردند.

وی افزود: خیلی از صهیونیست‌ها حتی برای برگشتن به کشورشان نیاز به ویزا هم ندارند چون تابعیت آن کشور را دارند مثلا 700 هزار صهیونیست تابعیت آمریکا را دارند و خیلی از آن‌ها نیز تابیعت کشورهای اروپایی را دارند.

سفیر اسبق ایران در مکزیک ادامه داد: یکی از معضلاتی که امروز رژیم صهیونیستی با آن روبرو است خواسته مهاجرت معکوس ساکنان برای رفتن به کشورهای اصلی‌شان است و الان سران رژیم صهیونیستی به دست و پا افتاده‌اند و از کشورهایی که صهیونیست‌ها تابعیت آنجا را دارند می‌خواهند که آن‌ها را نپذیرند تا مجبور باشند بمانند.

موضوع فلسطین از مسئله جهان اسلام فراتر رفته است

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: امروز مسئله فلسطین از مسئله جهان اسلام فراتر رفته است و حتی در کشورهای غیراسلامی هم شاهد حمایت از فلسطین و افشاگری جنایت‌های اسرائیل هستیم.

وی تأکید کرد: یقین دارم جوانان ما آزادی قدس و اضمحلال رژیم صهیونیستی را خواهند دید و ان‌شاالله روزی خواهد آمد که روز قدس را در خود قدس برگزار کنیم.

کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه امروز حتی دشمنان ما هم به این واقعیت پی برده‌اند که رژیم صیهونیستی ماندنی نیست، تصریح کرد: حتی خود امریکا هم دارد از موضع ابرقدرتی سقوط می‌کند به‌طوری‌که دولت این کشور هر ساله دارد بدهکارتر می‌شود و به مراتب از 40 سال قبل ضعیف‌تر است.

قدیری ابیانه با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی رو به اضمحلال است، عنوان کرد: اسرائیل تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در هر جنگی پیروز می‌شد اما امروز شاهد شکست‌های متعدد این رژیم هستیم و امروز برای شکست اسرائیل نه 22 روز بلکه یک روز زمان کافی است.

dana.ir/1611449

۹۹/۰۳/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">