پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۱، ۱۲:۳۹ ق.ظ

۰

چاشنی ها را به دار آویزید.

پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۱، ۱۲:۳۹ ق.ظ

دشمن در این تصور بوده که با تحریم ایران می تواند قحطی ایجاد کند و مردم را به کشتن دهد. سیاست فشار با افزایش قیمت ارز و اختلال در بازار ارز آنها را بیجهت امیدوار کرده است.

آنها بر این تصورند که اوضاع دارد برای انفجار و اغتشاش آماده می شود و فقط یک سری چاشنی نیاز دارد تا جامعه به انفجار برسد.

بعد از پذیرش قطعنامه 598 نیز دچار چنین توهمی شدند و منافقین را راهی ایران کردند با این توهم که کافی است آنها راه بیفتند و به هر شهر و منطقه ای وارد شوند، مردم به آنها خواهند پیوست و تنها باید راهپیمایشان را تا تهران ادامه دهند و بر مسند حکومت بنشینند.

همین توهم باعث شد تا در عملیات مرصاد چنان لطماتی به دشمن وارد شود که نه آنها خواب آن را میدیدند و نه ما انتظارش را داشتیم.

هم اینک نیز غرب دچار توهم شده است و فکر می کند که می تواند از این مشکلی که خود آنها باعث آن هستند نمدی برای خود بسازند و به اصطلاح آشوب به پا کنند و کافی است تا برخی عوامل خویش را به میدان بفرستند تا با چند اغتشاش در بازار و امثال آن اوضاع را از کنترل خارج کنند.

این توهم نیز فرصتی مناسب برای نیروهای امنیتی ایران است تا عوامل بیگانگان را بشناسند و عملیات مرصاد دو را با سرکوب منافقین و عوامل مزدور غرب و صهیونیسم به قعر جهنم بفرستند و دشمنان قسم خورده انقلاب را عزا دار کنند.

کسانی که دیروز در بازار سعی کردند اغتشاش کنند از نوع منافقین عملیاد مرصاد هستند و قطعا عامل بیگانه می باشند.

فرصت مناسبی برای شناسایی این عوامل مزدور پیش آمده است. چوبه های دار باید آماده شوند و این فرصت را برای درهم کوبیدن این مزدوران نباید کم اهمیت گرفت. باید سرمایه گذاری چندین ساله دشمن را با استفاده از فرصت بر باد داد. پس همگان کمک کنند تا این عناصر که باز هم خودنمایی خواهند کرد شناسایی و تحویل مقامات امنیتی شوند.

آنگاه به مناسبت عزاداری دشمن جشن بزرگی برپا خواهیم کرد.

۹۱/۰۷/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">