پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۴۲ ق.ظ

۰

خبر - علی مطهری: قشر متجدد و سهل انگار به دین هم باید نماینده داشته باشند. بله فاسد اخلاقی و مالی نباید در مجلس باشد اما عقاید مختلف باید در مجلس حضور داشته باشند.

نظر - قدیری ابیانه: از نظر علی مطهری باید افراد سهل انگار نسبت به دین هم در مجلس حضور داشته باشند، مثلا کسانی که کشف حجاب می کنند یا مشروبات الکلی میل می نمایند یا نماز نمی خوانند چرا نباید نماینده در مجلس شورای اسلامی داشته باشند.

او در مناظره ای با خود اینجانب در اصفهان گفت حالا اگر کسی چند بار کشف حجاب شد چرا نباید بتواند نامزد مجلس شود و یا اگر اینطور که شما (یعنی بنده قدیری ابیانه) می گویم شورای نگهبان باید بتواند وسط جلسه مجلس رئیس مجلس را به دلیل شرب خمر به پایین بکشد. (صوت و تصویر مناظره موجود است). این یعنی همان سهل انگاری در دین مد نظر علی مطهری. او گفت که اگر نماینده ای مشخص شود که در سفرخارجی کشف حجاب کرده من (مطهری) به نفع اعتبارنامه او رای می دهم.

قبول دارم که برخی مواقع شورای نگهبان در احراز صلاحیت ها اشتباه می کند مثل تایید صلاحیت علی مطهری در دوره قبل.

خلاصه آنکه اگر دست علی مطهری باشد پسوند اسلامی را از مجلس شورای اسلامی و از جمهوری اسلامی حذف می کند. و اگر برای منافعش از فروش کتاب های شهید مطهری عایدی ای نصیبش نمی شد پدر بزرگوارش را هم تکفیر می کرد.

او می گوید بله فاسد اخلاقی و مالی نباید در مجلس باشد. خوب است ثابت کند حداقل یک بار برادران رئیس جمهور و معاون اولش را به خاطر فسادهای گسترده مورد انتقاد قرار داده است!

۹۹/۰۳/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">