پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۱، ۰۴:۵۹ ب.ظ

۰

در کنار فشار تحریمی غرب بر علیه ایران، این کشورها در باغ سبز نشان می دهند و خانم کلینتون گفته که اگر ایران به اصطلاح با غرب راه بیاید تحریم ها به سرعت کاهش خواهد یافت و از طرف دیگر سعی کرده سیاست های نظام را مقصر کاهش پول ملی نشان دهد.

همه اینها مراحل یک توطئه است. از طرفی دنبال ایجاد بحران در اقتصاد ایران هستند تا مردم را ناراضی کرده و انگشت اتهام تقصیر را به ناکارآمدی نظام نشانه روند و از طرف دیگر از طریق عناصر نفوذی و اوباش در استخدام سعی می کنند بروز مشکلات معیشتی در زندگی مردم را که ناشی از توطئه های خود آنها است به آشوب علیه نظام اسلامی تبدیل کنند و از سوی دیگر با وعده رفع سریع تحریم ها سعی می کنند دولت و نظام را به وادادگی سوق دهند و در غالب بحث مذاکره زمینه را برای تسلیم در مقابل خواسته های آنها فراهم آورند.

آنها حتی در صورت عقبگرد و تسلیم ایران، تحریم ها را رها نخواهند کرد و بلکه با برداشت ضعف از این عقب نشینی ها و تاثیرگذاری تحریم ها، بر شدت آن خواهند افزود.

این تحریم ها در آستانه انتخابات همواره تشدید خواهد شد تا بر معیشت مردم تاثیر منفی بیشتری بگذارد تا زمینه افکار عمومی را برای روی کارآمدن به اصطلاح اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری فراهم آورند و با کمک آنان انگشت اتهام را به سمت سیاست های انعطاف ناپذیر نظام نشانه خواهند رفت و اینگونه وانمود خواهند کرد که اگر اصلاح طلبان روی کار بیایند تحریم ها برداشته خواهد شد و مشکلات رفع خواهد گردید و اگر بر فرض محال و با تصور فریب خوردن مردم اصلاح طلبان رای بیاورند نه تنها فشارها کاهش نخواهد یافت، بلکه تشدید خواهد شد تا آنها کشور را کاملا تسلیم غرب نمایند. زیرا آنها به فرض دلسوزی برای نمردم، مرعوب غرب بوده و نشان داده اند که اگر قصد خیانت هم نداشته باشند لیکن مرعوب و تسلیم غرب هستند.

متاسفانه از اظهارات آقای احمدی نژاد در نیویورک که دم از آمادگی برای مذاکره با آمریکا زد و اخیرا نیز طرح عدم مذاکره را (هر چند با ذکر شرایط مساوی) غیر عاقلانه خواندند، نشانه ضعف و شکاف در نظام را برداشت کرده و بر فشارها افزوده اند.

در چنین شرایطی هشیاری هر چه بیشتر مردم و شناسایی دوست از دشمن امری ضروری است و باید هر چه فشار اقتصادی بیشتر شود، وحدت و همدلی حول محور ولایت منسجم تر و خشم و نفرت مردم نسبت به امریکا، اسرائیل و انگلستان و اذنابشان افزایش و بروز و ظهور بیشتری یابد.

عوامل غرب در ایران و ستون پنجم استکبار نیز این روزها در ماموریت تعریف شده در صدد خواهند بود از فشار اقتصادی وارده بر مردم برای سوق افکار عمومی به آشوب استفاده کنند. این فرصتی است تا چنین افرادی شناسایی و دستگیر شوند.

نیروهای امنیتی و انتظامی نباید سیاست را متفرق کردن آشوب گران قرار دهد، بلکه باید در صدد شناسایی و دستگیری آنها بر آید. آنها همان هایی هستند که همواره در استخدام استکبار بوده، یا ترور دانشمندان هسته ای را سازماندهی می کنند و یا در صدد آشوب در ایران خواهند بود واین فرصتی است که در مبارزه با عوامل استکبار نباید از دست داد.

فرصت بسیار خوبی برای انجام عملیات مرصاد 2 برای سرکوب مزدوران بیگانه فراهم آمده است.

۹۱/۰۷/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">