پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۹، ۰۴:۴۷ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه سفیر اسبق ایران گفت: انتخاب سریع مقام معظم رهبری به عنوان جانشین حضرت امام خمینی (ره) تمام توطئه‌ها را خنثی کرد.

محمدحسن قدیری ابیانه سفیر اسبق ایران در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در بازخوانی حوادث آن روز گفت: چهاردهم خردادماه ۱۳۶۸ یکی از غم انگیز‌ترین روز‌های زندگی من و مردم کشورم بود؛ زیرا امامی که یک نعمت الهی برای ما و نجات دهنده این دنیا و آن دنیای ملت ما بود و کشور را پس از ۲۵۰۰ سال از نظام شاهنشاهی رهایی بخشیده بود و حاکمیت رسمی اسلام و قرآن بر قوانین کشور را با حمایت مردم برقرار نمود از بین ما رفت.

او با اشاره به تشییع پیکر امام خمینی (ره) ادامه داد:چنین تشیع پیکر باشکوهی در طول تاریخ سابقه نداشته، نه استقبالی که وقتی ایشان وارد ایران شدند و نه تشییع پیکر مطهر ایشان تا به حال این‌گونه سابقه نداشته است.

قدیری ابیانه با اشاره  به واکنش رسانه‌های غربی، افزود: رسانه‌های غربی حتی قبل از رحلت حضرت امام خمینی (ره) هم امیدوار بودند که با رحلت ایشان چراغ انقلاب اسلامی خاموش شود و خودشان را آماده کرده بودند تا از این فرصت استفاده کنند؛ چرا که بیماری و سن حضرت امام خمینی (ره) هم به گونه‌ای بود که می‌شد پیش بینی کرد دیر یا زود این فاجعه رخ دهد؛ لذا هم دشمنان داخلی و هم دشنان خارجی در اوج آمادگی برای سو استفاده از این اتفاق بودند.

سفیر اسبق ایران خاطر نشان کرد: با این وجود اما انتخاب سریع مقام معظم رهبری به عنوان جانشین حضرت امام خمینی (ره) توسط مجلس خبرگان رهبری تمام توطئه‌ها را خنثی کرد (اگرچه که تشییع گسترده حضرت امام از قبل این توطئه هارا خنثی کرده بود) اما در هر حال دشمن هم فرصتی برای سو استفاده پیدا نکرد و کسی جانشین امام شد که همچون ایشان به قرآن، انقلاب ، خط انقلاب و امام کاملا پایبند بود و انتخاب ایشان خیلی کمک کرد که مسیر انقلاب و امام همچنان ادامه پیدا کند و تا امروز همچنان شاهد پیروزی‌ها و پیشرفت‌های کشور در زمینه‌های مختلف هستیم.

تحلیلگر مسائل سیاسی تاکید کرد: البته خود حضرت امام خمینی (ره) هم قبلا در جمع مسئولان اصلی کشور نظر خود را در این باره که چه کسی مناسب است برای جایگزینی اعلام کرده بود و این اعلام هم کمک کرد به این که مجلس خبرگان رهبری با انتخاب مقام معظم رهبر‌ی در مسیر درست خود حرکت کند.

قدیری ابیانه در پایان بیان کرد: مجلس خبرگان رهبری سه اقدام اصلی دارد مبنی بر انتخاب رهبر، نظارت بر رهبر و تعیین جانشین او که در آن مقطع مجلس خبرگان رهبری بسیار سریع و به موقع بهترین تصمیم را گرفت.

yjc.ir/00UwbV

۹۹/۰۳/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">