پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۹۱، ۱۲:۴۶ ب.ظ

۱

صهیونیستها خواب شرایط سوریه را برای ایران دیده اند.

آویگدور لیبرمن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اخیرا اظهار کرد که بهار ایرانی در راه است! وی در ادامه اظهارات خود گفت که "بهار عربی با بهار ایرانی پی گرفته خواهد شد و بی‌ثباتی نه فقط در تهران بلکه به همه نقاط ایران گسترش خواهد یافت"!

 وزیر خارجه اسرائیل در ادامه تاکید کرد که: "شک نیست که جنبش اعتراضی با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری ایران در تابستان شدت می‌گیرد."

اظهارات فوق یک پیشگویی نیست، بلکه ناشی از برنامه ریزی دراز مدت بای تحقق چنین اقداف و برنامه هایی است. قطعا آنها برای ایجاد آشوب و اغتشاش برنامه ریزی کرده اند و البته این برنامه ریزی فرصت بسیار مناسبی برای عملیات مرصاد 2 برای نابودی عناصر وابسطه به بیگانه است.

غرب انتظار دارد با تحریم اقتصادی و فشار معیشتی بر مردم، زمینه را برای بروز نا آرامی هموار کند و تقصیر مشکلات معیشتی بر ایران را به ناکارآمدی نظام اسلامی نسبت دهد تا بتواند فتنه جدیدی ایجاد نماید. مشکل همیشگی آنها این است که ملت ایران را نشناخته اند و فکر می کنند که مردم ایران نیز مثل مردم خودشان هستند. نمی دانند که رسانهای ایران مواضع آنها را منعکس می سازند؛ آنجا که می گویند هدفشان از تحریم ها ایجاد مشکل در معیشت مردم است. پس چگونه انتظار دارند که مردم ایران که به اهداف و برنامه های غرب اشراف دارند و آنها را منشاء مشکلات می دانند، بر علیه نظام اسلامی خویش برانگیزند.

قطعا توطئه ها و تهدیدات آنها فرصتی خواهد بود برای شناسایی عناصر رژیم صهیونیستی و استکبار در ایران؛ کسانی که گاه در انجام ماموریت خویش دانشمندان هسته ای را ترور می کنند و گاه برای تعطیلی بازار با ارعاب بین آنها به فعالیت می پردازند.

دستگاه های امنیتی و قضایی و تمامی دستگاه های دولتی و حکومتی با همکاری گسترده مردم باید درصدد شناسایی این مزدوران باشند. آنها در ذهن خود ویرانی کشور مثل آنچه در سوریه رخ می دهد را مد نظر دارند، و این خام خیالی البته فرصتی مهم برای ایران برای تبدیل تهدید به فرصت می باشد. باید چوبه های دار را آماده کرد و مزدوران رژیم صهیونیستی و آتش بیاران معرکه را به دار مجازات آویخت. حماقت منافقین و خیالپردازی های آنها در اواخر جنگ تحمیلی و تصور اینکه با یک راهپیمایی ساده می توانند یک هفته ای خود را به تهران برسانند و در طول مسیر همه مردم به آنها خواهند پیوست؛ توهمی که فرصتی بزرگ برای ایران برای قلع و قمع منافقین کثیف پیش می آورد به نحوی که هنوز نتوانسته اند از آن ضربات کمر راست کنند.

صدام حسین نیز به همین توهم دچار شده بود و تصور می کرد که با آغاز تجاوز به ایران ظرف یک هفته ای در تهران خواهد بود.

فتنه گران نیز در فتنه سال 1388 بر این تصور بودند که می خواهند با ادعاهای واهی و فریب مردم کار نظام اسلامی را یکسره کنند، حال آنکه عناصر نفوذی و سست عنصر دست خودرا رو کردند و از نظام رانده شدند و نظام استحکام بیشتری یافت.

اینک باید توهم موجود نزد سرکردگان صهیونیسم و استکبار جهان را فرصتی بزرگ برای شناسایی و قلع و قمع عوامل نفوذی و مزدور آنها دانست و همانطور که گفته شد چوبه های دار را آماده کرد.

رژیم صهیونیستی در حالی دچار خیال پردازی شده است که سازمان سیای آمریکا نیز اضمحلال آن را در سال 2025 یعنی 13 سال آینده و کیسینجر وزیر امور خارجه صهیونیست اسبق آمریکا عمر رژیم صهینیستی را حداکثر برای 10 سال پیش بینی کرده اند.

۹۱/۰۷/۱۴

نظرات  (۱)

۰۶ آبان ۹۱ ، ۱۷:۲۶ محمدرضا خسروی
واقعا درست است این انتخابات پیش رو بیشتر فرصت است برای انقلاب تا بحران البته اگر دستگاههای امنیتی و اجرایی دقت و جدیت کافی نشان دهند و ان شاءالله شیرینی عملیات مرصاد تکرار خواهد شد و انتقام آسیبهای فتنه 88 گرفته خواهد شد و اقتدار نظام اسلامی بیشتر میشود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">