پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۰، ۰۹:۰۲ ب.ظ

۰

سخنرانی قدیری ابیانه در مسجد صفاری کاشان به مناسبت 9 دی ماه         

 کارشناس عالی وزارت امور خارجه؛ جریان فتنه در سونامی 9 دی محو و نابود شد

عکس قدیری ابیانه در مسجد صفاری کاشان 9 دی

پورتال خبری کاشان : کارشناس عالی وزارت امور خارجه گفت : 9 دی چنان سونامی به پا کرد که تا 20 سال آینده کشور از خطرات فتنه در امان خواهد بود.

به گزارش پورتال خبری کاشان ، دکتر محمد حسن قدیری ابیانه در جمع مردم شهرستان کاشان در مسجد صفاری این شهرستان گفت : هرچند که توطئه های دشمن ادامه خواهد داشت اما  جریان فتنه در سونامی 9 دی مردم ولایتمدار ایران محو و نابود شد و جمهوری اسلامی تا 20 سال آینده از خطرات این فتنه در امان خواهد بود.

 وی ، حماسه مردم در دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی در 9 دی را در نه تنها در تاریخ جمهوری اسلامی بلکه در تاریخ تمدن بزرگ اسلامی ماندگار دانست  و از این رخداد عظیم ملت ایران اسلامی و ولایت مدار بعنوان نقطه عطفی در تاریخ نام برد .

محمد حسن قدیری ابیانه یاد آورشد : 9 دی نقطه عطف تاریخی انقلاب  اسلامی و  زمینه سازی ضمانت حفظ انقلاب و ادامه انقلاب را در خط ولایت و امام و اسلام ناب است .

وی افزود :  پاسخ دندان شکن مردم با بصیرت و هوشیار ایران اسلامی به متجاوزان و طمع ورزان، الگویی برای سایر حرکت های آزادی خواهانه در جهان شد.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در ادامه به اقدامات جریان فتنه در روزعاشورا اشاره کرد و اظهارداشت : آنها آنقدر نادان بودند که در ماه محرم و روز عاشورا با شعار بر علیه اسلام سند خودکشی خود را امضا کردند .

وی افزود : بعد از اتفاقات روز عاشورا، آن دسته از مردمی که به آنها رای داده بودند پس از مشاهده چهره حقیقی منافقان ، در روز 9 دی با حضور خود در حمایت از ولایت مطلقه فقیه، دشمنان را از پیگیری اهداف شوم خود در ایران اسلامی ناامید کردند.

دکتر محمد حسن قدیری ابیانه در ادامه با اشاره به اینکه توطئه های آنان در انتخابات پیش رونیز ادامه خواهد داشت گفت : حضور همه جانبه و همگانی تمامی واجدین شرایط رای در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان جمهوری اسلامی خواهد بود .

وی  افزود : مردم شرکت در انتخابات را باید برای خود یک وظیفه دینی ملی و مدنی بدانند و در مشارکت حداکثری خود در انتخابات ضمن نقش برآب کردن توطئه های دشمن آنان را ناامید کنند .

۹۰/۱۰/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">