پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۲۶ ب.ظ

۰

📆۶ مرداد ۱۳۹۹
قدیری ابیانه با اشاره به اینکه عمل به شعار سال کلید بهبودی وضعیت اقتصاد است، گفت: عدم رعایت توصیه های بهداشتی باعث لطمه به اقتصاد و سلامتی است.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  دکتر محمدحسن قدیری ابیانه، دکترای علوم استراتژیک در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به وضعیت اقتصادی امروز کشور و عملکرد مردم و مسئولین، اظهار داشت: شرایط امروز دنیا و کشور شرایط بسیار سختی است که هر چه این وضعیت طولانی تر شود علاوه بر سلامتی مردم، اقتصاد کشور هم لطمه خواهد خورد.
وی ادامه داد: برخی از اقشار مردم به این وضعیت بی توجه هستند و همین موضوع باعث عدم کنترل ویروس کرونا در کشور و طولانی شدن دوره آن و به وجود آمدن مشکلات بسیاری می شود.
عدم رعایت توصیه های بهداشتی باعث لطمه به اقتصاد است
وی با اشاره به اینکه طولانی شدن دوره کرونایی در کشور به اقتصاد لطمه می زند، گفت: کسانی که مسائل و توصیه های بهداشتی را رعایت نمی کنند علاوه بر اینکه بر سلامت کشور آسیب می زنند اقتصاد کشور را هم با مشکل مواجه می کنند.
وی خاطرنشان کرد: باید با افرادی که این مسائل را رعایت نمی کنند برخورد سخت صورت بگیرد؛ با نصیحت عده‌ای رعایت کرده و می کنند، بعضی ها آن شعور لازم را ندارند که با توصیه های پزشکی و رهنمودها به وظایف خود عمل کنند و ما نباید به آن ها اجازه دهیم سلامت و اقتصاد کشور را با رفتار احمقانه خود با خطر بیشتر رو به رو کنند.
قدیری ابیانه با اشاره به اینکه دولت هم در این زمینه کوتاهی انجام داد، گفت: دولت در آستانه نوروز باوجوداینکه گفته شد سفرها موجب گسترش کرونا می شود مانع این اتفاق نشد و فقط به نصیحت اکتفا کرد و همین موضوع موجب آسیب به اقتصاد کشور شد.
وی ابراز داشت: البته ما در این شرایط در تحریم بودیم و بیماری کرونا هم بر آن اضافه شد و این مسئله کار را سخت‌تر کرده است؛ یعنی بی تدبیری دولت، عدم رعایت توسط مردم و تحریم ها از سه طرف بر سلامت و اقتصاد کشور فشار وارد می کند.
سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با اشاره به سرمایه گذاری در تولید، اضافه کرد: امروز سرمایه هایی توسط بخش خصوصی که در دلالی فعال است اگر به سمت تولید هدایت شود بهبودی بسیاری در اقتصاد حاصل خواهد شد.
عمل به شعار سال کلید بهبودی وضعیت اقتصاد است
وی در ادامه بیان کرد: شعارهایی که توسط رهبر معظم انقلاب در ابتدای هر سالی انتخاب می شود کلید پیشرفت کشور است. برای خنثی کردن تحریم ها، برای بهبودی وضعیت اشتغال و بهبودی وضعیت اقتصاد کشور بهترین راهکار عمل به شعارهای سال است.
قدیری ابیانه تاکید کرد: لازمه این مسئله  اهتمام همه مسئولین و مردم در همه زمینه ها به وظایف خود است که البته نیاز آن آگاهی مردم نسبت به این مسئله است. 

 khabarban.com/a/28766549

۹۹/۰۵/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">